شناسهٔ خبر: 41970348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تندروان در گفتگو با مهر:

خوشحالم عزم فدراسیون دوباره داغ شدن تنور والیبال است

ساناز سلیمان آبادی

سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: خوشحالم که عزم فدراسیون و جامعه والیبال دوباره داغ شدن تنور والیبال است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مراسم سیدبندی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در این مراسم نحوه اجرای مسابقات اطلاع رسانی شد. خیلی راجع به مسائل دیگر صحبت نشد و دلیل این بود که همه مربیان باشگاه ها از برگزاری مسابقات خوشحال و خرسند بودند. سایر مسائل، مسائلی است که خیلی فرقی نمی کند به هر حال بازی ها گروهی است و هر ۱۴ تیم قرار است با یکدیگر رقابت کنند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره سیدبندی رقابت ها اظهارداشت: این روش منصفانه است. برای تیم هایی که وارد رقابت ها شده اند و یا سال گذشته در انتهای جدول قرار داشتند طبیعی است که باید در بازی های نخست مسابقات دشوارتری داشته باشند. مهم این است که در سالهای گذشته تیم ها چه فعالیت هایی داشته اند. به نظرم سیدبندی منصفانه بود.

تندروان تصریح کرد: قبل از اعلام سیدبندی قرار بود چند تیم حذف شوند اما به هرحال مسابقات با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. فرقی نمی کند چگونه، مهم برگزاری مسابقات است.

وی افزود: در سالی قرار داریم که بیماری کرونا ممکن است تمام موارد را تحت الشعاع قرار دهد و ما باید تمرکز خود را بر روی سلامت بازیکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم. هنوز پروتکل اعلام نشده، پس از اعلام پروتکل، براساس آن برنامه ریزی های خود را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره حضور تیم های بدهکار خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی ممکن است هر سال در یک تیم حضور داشته باشم. خوشحالم که در فصل جدید در یک تیم خوش حساب حضور دارم. ممکن است سال آینده در تیمی باشم که مشکلات مالی داشته باشد به  این علت نمی توانم خیلی در این موضع صحبت کنم.

تندروان ادامه داد: اعمال قانون و سفت و سخت گرفتن این مسائل بسیار خوب و  عالی است اما این نکته را در نظر بگیریم که در سالی قرار داریم که مسائل اقتصادی در جامعه به شدت پررنگ است. فدراسیون بهتر است به جای تنبیه تیم های بدهکار، تیم های خوش حساب را تشویق کند.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: کمتر از یک ماه تا آغاز بازی ها زمان باقی مانده است چند بازی تدارکاتی را در برنامه داریم که در صورت امکان برای تیم برگزار کنیم تا به مرز آمادگی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درپایان خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که عزم فدراسیون ورزش کشور و جامعه والیبال این است که تنور والیبال دوباره داغ شود چرا که ممکن است چند ماه آینده واکسن کرونا مورد استفاده قرار گیرد و ما نباید از غافله المپیک عقب بمانیم. یک لیگ پویا می تواند به تیم ملی کمک کند پس نیاز داریم لیگ را با تدابیر بهتر ادامه دهیم و به کشف ویروس کرونا امیدوار باشیم.

نظر شما