شناسهٔ خبر: 41970302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتشار ۲۲ هزار خبر درباره کرونا در خراسان جنوبی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی از انتشار بیش از ۲۲ هزار خبر درباره کرونا توسط رسانه‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در فردوس برگزار شد، گفت: بیش از ۲۲ هزار خبر درباره کرونا توسط رسانه‌های استان منتشر و بیش از هزار دقیقه برنامه نیز توسط صدا وسیمای خراسان جنوبی تولید و پخش شده است.

او افزود: شناخت، هماهنگی، ارزیابی، برنامه ریزی، نظارت و سنجش به عنوان کلید واژه‌هایی است که شورای فرهنگ عمومی را به جایگاه فرماندهی و راهبردی در حوزه فرهنگی تبدیل می‌کند.

 نبی زاده در ادامه اعلام آمادگی کرد که اگر کارگروه‌ها و شورا‌های مشورتی در حوزه فرهنگی در شهرستان تشکیل شوند کارشناسان اداره کل استان نیز در جهت همکاری در این جلسات حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی امام جمعه نیز بیان کرد: شهرستان فردوس دارای فرهنگی بومی است که در آن بحث ایمان ، اخلاق، حجاب و پرهیز از طلاق و همچنین ازدواج آسان زبانزد است و باید سعی کنیم این ارزش‌ها همچنان تقویت شوند.

حلاج مقدم فرماندار شهرستان فردوس نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع دینی، فرهنگی، هنری، علمی شهرستان در استان و منطقه ادامه داد: سیاستگذاری در سطح کلان، در مراجع اثرگذاری مثل شورای فرهنگ عمومی شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

او عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دستگاه‌های فرهنگی استفاده کنیم تا شاهد ارتقا و کسب جایگاه رفیع و با سابقه شهرستان باشیم.

از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به پیشنهاد ثبت روز ۱۳ شهریور به عنوان آغاز اردو‌های جهادی توسط مقام معظم رهبری در سفر به شهرستان فردوس درتقویم رسمی کشور و ارسال آن به شورای فرهنگ عمومی استان، برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان دلنوشته‌هایی با موضوع سفر مقام معظم رهبری به شهرستان فردوس بامساعدت فرهنگ و ارشاداسلامی در خصوص جوایز و در صورت چاپ کتاب، برگزاری ادامه جلسات اخلاق مدیران در شهرستان، تشکیل و اجرای ۴۰ اردوی جهادی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اعزام به روستا‌های شهرستان جهت ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی اشاره کرد.

همچنین مقرر شد در صورت امکان پیام مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم محوری ۱۳ شهریور برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ ی

نظر شما