شناسهٔ خبر: 41968631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پدیده جام به نیمه نهایی رفت

لایپزیک 2- آتلتیکو 1؛نود و هفت دقیقه زد و خورد!

لایپزیش با پیروزی 2-1 مقابل اتلتیکومادرید به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و حریف پاری سن ژرمن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لایپزیش و اتلتیکو مادرید امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نهایتاً در کمال تعجب با نتیجه 2-1 به سود لایپزیش خاتمه یافت و این تیم موفق شد به جمع چهار تیم پایانی چمپیونزلیگ صعود کند.


برخلاف انتظار لایپزیش کار را خیلی بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی توسط هالستنبرگ به گل برتری دست پیدا کند اما این بازیکن در دهانه دروازه با بی دقتی به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 10 بازی اتلتیکو مادرید به اولین موقعیت خود دست یافت که ضربه سر ساویچ با عکس‌العمل خوب دروازه‌بان لایپزیش یعنی کولاچی همراه بود.

 

 

در دقیقه 13 باز هم اتلتیکو مادرید بود که به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه خوب یانیک کاراسکو باز هم توسط کولاچی مهار شد.

 

در ادامه نیمه اول خطر چندانی روی دروازه دو تیم شکل نگرفت تا بازی تا پایان 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

نیمه دوم بازی با برتری کامل لایپزیش آغاز شد و این تیم در دقیقه 50 روی یک همکاری تیمی های به گل رسید. مارسل سابیتزر ارسال فوق العاده ای از جناح راست داشت که دنی اولمو آن را با ضربه سر عالی تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

بعد از گل لایپزیش این اتلتیکومادرید بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتا در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی توسط ژائو فلیکس به گل دست یافت. پنالتی ای که خود ستاره پرتغالی آن را از حریف گرفته بود.

 

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شود، در کمال ناباوری این لایپزیش بود که به گل بعدی دست یافت. روی حرکت خوب آنجلینو از جناح چپ و ارسال به پشت محوطه جریمه تایلر آدامز صاحب توپ شد و ضربه ای را روانه دروازه اوبلاک برد که توپ بعد از برخورد به مدافع اتلتیکو و تغییر جهت وارد دروازه شد تا گل دوم لایپزیش به ثبت برسد‌.

 

 

 

 

در لحظات پایانی اتلتیکومادرید فشار را روی دروازه لایپزیش افزایش داد و حتی یان اوبلاک نیز یک ضربه کرنر پیش کشید اما حملات این تیم بی نتیجه بود بازی با همان نتیجه 2-1 خاتمه پیدا کند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

 

 

نظر شما