شناسهٔ خبر: 41968438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آغاز مجدد تولید ماسک توسط پبشکسوتان دفاع مقدس گردان انصار + فیلم

رزمندگان گردان انصارالرسول از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس که در ابتدای شیوع ویروس کرونا، با تولید ماسک به میدان مبارزه با این ویروس منحوس آمده بودند، مجدداً فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حضور خودجوش مردمی در صحنه برای پشتیبانی از جبهه‌ها، به‌عنوان یکی از خصوصیات فرهنگ دفاع مقدس، این‌روز‌ها نیز در جبهه مبارزه با کرونا به‌زیبایی قابل مشاهده است که در این راستا، بسیاری از مردم برای انجام کار‌هایی نظیر ضدعفونی کردن خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر و همچنین تولید ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده و...، با فرهنگ دفاع مقدس به میدان مبارزه با کرونا آمده‌اند.

رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس که خود خلق‌کنندگان این فرهنگ مقدس هستند هم در صحنه مبارزه با کرونا، در هر لباسی به مردم خدمت می‌کنند؛ برخی از آن‌ها در مراکز درمانی به‌عنوان پزشک یا پرستار فعالیت می‌کنند و برخی دیگر نیز در نیرو‌های مسلح، همه امکانات را برای مبارزه با این بیماری بسیج کرده‌اند و عده‌ای هم در قامت همان نیرو‌های خودجوش مردمی و بسیجی، «آتش به اختیار» به میدان مقابله با کرونا پای نهاده‌اند.

در این راستا، رزمندگان گردان انصارالرسول از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس که در ابتدای شیوع ویروس کرونا، با تولید ماسک به میدان مبارزه با این ویروس منحوس آمده بودند، مجدداً فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="defapress.ir/fa/news/play/embed/410670/1058848?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:

* رزمندگان خط‌شکن گردان «انصار» در میدان مبارزه با «کرونا» + تصاویر 

* فیلم/ تولید ماسک توسط رزمندگان گردان انصار 

انتهای پیام/ 113

نظر شما