شناسهٔ خبر: 41968363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان صاحب مسکن می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طبق توافق اولیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واجد شرایط در سیستان و بلوچستان صاحب مسکن می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری بیان داشت: تقدیر می کنم از هیات مدیره خانه مطبوعات که در دور گذشته فعالیت داشتند و  نیز برای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آرزوی موفقیت می کنم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدوارم خانه مطبوعات به جایگاهی برسد که تمام سازمان ها و نهادهای اجرایی، اصحاب رسانه را از خودشان بدانند.

 

مسگرانی ادامه داد: رسانه های سیستان و بلوچستان در دوران کرونا این افتخار را پیدا کردند که با دست خالی در حوزه تولید محتوا عملکرد خوبی داشته باشند و سیستان و بلوچستان جزء استانهای پیشرو در عرصه اطلاع رسانی بوده است.

 

وی افزود: ارتباط خوبی بین شورای اطلاع رسانی با رسانه ها وجود دارد اما این مقدار کافی نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: با توجه به مشکلاتی که اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دارند در سطح ملی یک توافق نامه اولیه بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن و شهرسازی شکل گرفته که واجدین شرایط این قشر از جامعه صاحب مسکن شوند.

 

مسگرانی گفت: خانه مطبوعات استان  در اسرع وقت اسامی  متقاضیان واجد شرایط مسکن را اعلام کند.

پایان پیام/291

نظر شما