شناسهٔ خبر: 41968353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در ۲۴ساعت گذشته

تصمیمات لحظه‌ای مسؤولان و سردرگمی داوطلبان کنکور، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی شد، مراسمات محرم و صفر با ایده‌های نو برگزار می‌شود و کرونا جان ۵ بیمار دیگر را گرفت جزو اخبار پربیننده خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (پنج‌شنبه، ۲۳مردادماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

تصمیمات لحظه‌ای مسؤولان و سردرگمی داوطلبان کنکور

در میان تمام اما و اگرها و کشمکش‌های فراوان، واضح و روشن است که حفظ سلامت تمامی داوطلبان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این مارتن علمی بسیار حائز اهمیت بوده و مسؤولان برگزاری کنکور سراسری باید تمام تلاش خود را برای سلامت داوطلبان به‌کار گیرند.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی شد

حجت الاسلام حسن باقری به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل منصوب شد.

مراسمات محرم و صفر با ایده‌های نو برگزار می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسمات انقلابی و مذهبی از جمله عزاداری‌های محرم و صفر تعطیل‌ناپذیر است و در شرایط کرونایی نیز به اقتضاء شرایط به شکل‌های گوناگون و اجرای ایده‌های نو با اولویت حفظ سلامت مردم برگزار می‌شود.

کرونا جان ۵ بیمار دیگر را گرفت/ بستری شدن ۴۶ بیمار جدید در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ مبتلای جدید به کرونا در استان اردبیل بستری شدند و در این مدت ۵ بیمار کرونایی نیز فوت کردند.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید

انتهای پیام/3463/

نظر شما