شناسهٔ خبر: 41968347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده ارشد فاطمیون:

جز به اخراج آمریکا از منطقه و انتقام خون حاج قاسم رضایت نخواهیم داد

یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون، گفت: جز به اخراج آمریکا از منطقه و انتقام خون حاج قاسم رضایت نخواهیم داد.

صاحب‌خبر -

"سید الیاس" از فرماندهان ارشد فاطمیون طی سخنانی در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون که به همت جبهه شباب به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، المقاومت در مشهد برگزار شد، گفت: لشکر غیرتمند فاطمیون هیچگاه تعرض بزدلانه رأس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار در حمله شبانه به سردار مقاومت و فرمانده بزرگ خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان این فاجعه از پای نخواهند نشست و با تمام قدرت در کنار گروه‌ها و دولت‌های حامی مقاومت جز به اخراج مفتضحانه‌ی تروریست‌های آمریکایی از منطقه رضایت نخواهند داد.

متن سخنرانی این فرمانده ارشد لشکر فاطمیون بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال می‌فرماید: أَلَمْ تَرَ كَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَیِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ

عرض سلام و خوش‌آمد دارم محضر علماء و شخصیت‌های محترم که در این مجلس نورانی حضور دارند، همچنین به حضور خانواده‌‌های شهدای جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السلام) خصوصاً مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، جناب سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان و حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم؛ رهبر نهضت اسلامی بحرین که با سخنان و پیامشان به این همایش زینت بخشیده‌اند عرض سلام و ادب دارم.

لشکر فاطمیون افغانستان که با عنایت خداوند متعال و تحت توجه حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداء) از جمع جوانان مومن، غیور و شجاع افغانستان و از میان رزمندگان و جانبازان افغانستانیِ دوران دفاع مقدس در مقابل حزب بعث عراق، سر برآورد بی‌تردید یکی از مصادیق شجره‌ی طیبه‌ای‌ست که قرآن کریم اشاره فرموده است.

لشکری از جوانان مخلص که به محض آنکه خطر را در حوالی اعتاب مقدسه و حرم‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) احساس کردند لحظه‌ای تعلل نکردند و زن و فرزند و خانواده و کار، آنان را در مَظانّ تردید قرار نداد و به صورت خودجوش و به دور از اوامر و دستورات، اجتماعی تشکیل داده و با دست کشیدن از همه تعلقات دنیا، بالاترین داشته خود که جان عزیزشان بود را در طبق اخلاص تقدیم راه خدا و حفظ حریم ولایت کردند.

شاهد این مدعا، خون مطهر صدها و هزاران شهید والامقام لشکر فاطمیون است که در جای‌جای کشورهای اسلامی و محور مقاومت همچون سوریه و عراق و سایر بلاد همچون لاله‌ای روئیده است و حریم آل‌الله را در آغوش کشیده است.

لشکری که همیشه پرچم آخر را به دست داشت و آنجا که کارها گره می‌خورد با مجاهدت و توکل بر خدا گره‌گشایی می‌کرد و دشمن را منکوب و وادار به عقب‌نشینی ‌می‌کرد.

در ورای این فضیلت‌های بزرگِ لشکر فاطمیون، عنصری اساسی خودنمایی می‌کند. عنصری که شاید بتوان گفت سهم کمتری از آن مجاهدان در مجاهدتشان ندارد‌. خانواده‌هایی که فرزند یا همسر و یا پدر و برادر خود را با دعای خود راهی میدان نبرد حق علیه باطل و دفاع از عزت اهل‌بیت(علیهم السلام) می‌کردند. خانواده‌هایی که برخی به یک و دو شهید بسنده نکرده و چهار شهید به این راه مقدس تقدیم کرده‌اند‌.

باید روشن بگویم اکنون که به فضل الهی و به سبب مجاهدت مردان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی حرم‌های اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در امنیت به سر می‌برند، کسی گمان نبرد که ماموریت الهیِ لشکر فاطمیون به پایان رسیده است‌. خیر! بلکه این لشکر مجاهدِ فی سبیل الله، اهداف بسیار بزرگی داشته و تا نابودی رژیم اشغالگر قدس شریف و آزادی آن حرم امن الهی و پس از آن تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی که تحقق آن از فرامین محوری ولی امر مسلین حضرت امام خامنه‌ای‌ست از جهاد دست نخواهند کشید و به فضل الهی این مبارزه را تا ظهور ولی عصر(عج) ادامه داده و پس از آن در رکاب قطب عالم امکان به مجاهدت خواهند پرداخت.

لشکر غیرتمند فاطمیون هیچ‌گاه تعرض بزدلانه رأس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار در حمله شبانه به سردار مقاومت و فرمانده بزرگ خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان این فاجعه از پای نخواهند نشست و با تمام قدرت در کنار گروه‌ها و دولت‌های حامی مقاومت جز به اخراج مفتضحانه‌ تروریست‌های آمریکایی از منطقه رضایت نخواهند داد.

این جوانان رزمنده الگوی خود را از فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها گرفته‌اند و تا آن زمان که جانی در بدن و خونی در رگ برای مجاهدت و مقاتله در رکاب ولایت باقی باشد، به این میدان پشت نخواهند کرد.

ما انگیزه خود را از انقلاب حضرت امام خمینی گرفتیم بزرگمردی که به حکم عقل و قرآن در برابر طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و آنان را به مدد الهی به زانو درآورد و نشان داد که رمز پیروزی استقامت است.

فاطمیون با درک شرایط امروز جهان، به رزم نظامی بسنده نکرده و با ورود موثر در حوزه فرهنگ و اجتماع و تربیت نیرو سعی بر مقابله تام و تمام به جبهه فرهنگی غرب و استکبار دارد و این مسیر پراهمیت را بی‌تردید توسعه خواهد داد.

ان‌شاءالله خداوند همه ما و شما را در این مسیر مقدس و دشوار ثابت‌ قدم بدارد تا لحظه‌ای و ذره‌ای از فرامین ولایت تخطی نکرده و در پایان با شهادت خدای بزرگ را ملاقات کنیم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

نظر شما