شناسهٔ خبر: 41968155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش کیکه ستین به مقایسه مسی و لواندوفسکی

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا، می‌گوید که با وجود قدرتمند بودن بایرن‌مونیخ آن‌ها انگیزه‌های زیادی برای این مسابقات دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا فردا شب در جدالی سرنوشت ساز به مصاف تیم بسیار آماده بایرن مونیخ خواهد رفت. بارسا در فصل 20-2019 در دو رقابت لالیگا و کوپا دل ری ناکام بوده و حالا شاگردان کیکه ستین امیدوار هستند که با قهرمانی در چمپیونزلیگ، فصل را بدون جام به پایان نرسانند؛ اتفاقی که البته برای آنها بسیار دشوار خواهد بود.

کیکه ستین لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ شرکت کرد.

آمادگی تیم و دمبله؟
این دیداری است که ما منتظر آن هستیم و برایش به خوبی آماده شده ایم. خوشحالیم که دمبله در لیست حضور دارد و اگر از نظر ما آمده باشد می تواند حتی به میدان هم برود. او تقریباً یک سال به شکل مداوم بازی نکرده است اما فکر می کنم که در صورت نیاز می‌تواند برای ما خوب عمل کند.

بایرن شکست ناپذیر است؟
ما پتانسیل های رقیب را می دانیم. سعی خواهیم کرد نقاط قوت آنها را به حداقل برسانیم. آنها از نظر بالقوه خارق العاده هستند اما ما نیز اینگونه هستیم. فکر می کنم یک مسابقه نزدیک باشد. ما مطمئنا در این مسابقه حرف های زیادی برای گفتن داریم.

مالکیت توپ؟
داشتن توپ مهم خواهد بود زیرا به ما این امکان را می دهد که مدت زمان کمتری دفاع کنیم. این امر با توجه به پتانسیل هجومی بایرن می تواند مثبت باشد. بدیهی است که اگر توپ را در اختیار داشته باشید، آنها نمی توانند به شما صدمه بزنند.

نگرانی در مورد بایرن مونیخ؟
نگرانی های زیادی برای این مسابقه داریم. بایرن مونیخ تیم خوبی است و می داند که چگونه باید روی حریف خود فشار بیاورد. آن ها مهاجمان خوبی دارند و به خوبی این کار را انجام می دهند ولی ما هم قصد داریم با راهکارهایمان به آنها غلبه کنیم.

مقایسه لواندوفسکی و مسی؟
لواندوفسکی فوتبالیست فوق العاده ای است اما فکر نمی‌کنم که در حد لیونل مسی باشد. درست است که او در بهترین فرم خود قرار دارد و هم تیمی هایش نیز به وی کمک می کنند اما مسی هم در مقابل ناپولی نشان داد که می تواند نتایج مسابقات را به تنهایی رقم بزند. با این حال ما باید از دیدن بازیکنانی نظیر لواندوفسکی و مسی لذت ببریم.

نظر شما