شناسهٔ خبر: 41966376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس کمیته امداد کشور خبر داد:

آغاز ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان در مازندران

موج نیوز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند که باید صاحبخانه شوند و امروز ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان در این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مرتضی بختیاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران اظهار داشت: سال قبل حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در مازندران برای محرومان و مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد ساخته شد.

وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر حدود چهار هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند، ابراز امیدواری کرد: با مساعدت دولت و خیرین این مددجویان نیز صاحب سرپناه شوند.

بختیاری با قدردانی از دولت در حمایت از اشتغال مددجویان و مسکن محرومان، مهم‌ترین مشکل در پرداخت تسهیلات به مدد جویان در استان‌ها را ارائه ضمانت بانکی دانست و افزود: کمیته امداد این تسهیلات را برای بازپرداخت ضمانت می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین تصریح کرد: این نهاد امسال برای ۲۰۰ هزار مددجوی بیکار خود شغل ایجاد می‌کند و برای ایجاد اشتغال، این تعداد مددجو حدود ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پیش بینی شده است.

وی با اعلام این که کمیته امداد پارسال بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در بخش اشتغال مددجویان حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال اعتبار داشت تصریح کرد: ۴۳ هزار میلیارد ریال از این اعتبار در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال مدد جویان جذب شد.

نظر شما