شناسهٔ خبر: 41966032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار:

جانمایی مخازن نفت کهگیلویه و بویراحمد مناسب نیست

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جانمایی مخازن نفت این استان به ویژه در شهر یاسوج مناسب نیست به طوری که در کنار پمپ بنزین ها و مراکز گاز سی.ان.جی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز پنجشنبه در نشست کارگروه پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به خطرآفرین بودن استقرار مخازن نفت استان در کنار پمپ بنزین ها و مراکز گاز سی.ان.جی باید هر چه سریعتر فکر اساسی نسبت به این موضوع شود. 

وی افزود: دستیابی به وضعیت مطلوب در زمینه جابجایی و ایمن سازی مخازن نفت کهگیلویه و بویراحمد از جمله در شهر یاسوج مستلزم  هزینه کردن هزاران میلیارد ریال است و چنانچه سال های گذشته جانمایی به طور مطلوب در استان انجام می شد اکنون نیازی به صرف این  میزان اعتبار نبود.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سند بالادستی پدافند غیرعامل از سوی متولیان کشوری به این   استان ارسال شده و به زودی نیز به دستگاه‌ های اجرایی استان ابلاغ می شود. 

جمالی عنوان کرد: آنچه در حیطه جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد به همراه مراکز حیاتی و حساس استان در این سند لحاظ شده   است.   

وی ابراز داشت: نمی توان کهگیلویه و بویراحمد را در بحث پدافند غیرعامل به حوزه های مختلف تفکیک کرد زیرا در این صورت باید ده ها جلد  کتاب نوشته شود.   

جمالی گفت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات لازم را در اختیار مسؤولان پدافند غیرعامل این استان قرار دهند تا یک سند  جامع و کامل در استان تهیه شود. 

وی بر لزوم تمکین به کار کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی این استان تأکید کرد. 

نظر شما