شناسهٔ خبر: 41965948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس| تلاش برای ماندن بازیکن ملی پوش پیشنهاد نجومی به علیپور سه بازیکن استقلال در آستانه تمدید قرارداد ژاوی: دوست دارم در بارسلونا با این دو چهره کار کنم خط قرمز زیدان روی نام ۸ بازیکن

صاحب‌خبر -

شفقنا – یحیی گل محمدی هم مانند برانکو خواستار ماندن مهدی ترابی برای فصل بعد شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را به دست آورد.

او سرخ پوشان را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رساند.

برانکو یک رویه بسیار جالب داشت و آن اینکه مانع جدایی هیچ بازیکنی نمی شد البته معمولا یکی دو بازیکن بودند که او به سران باشگاه اعلام می کرد که آنها را حفظ کنند.

او در سال نخست بعد از قهرمانی از باشگاه خواست تا حتی با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی وحید امیری را حفظ کنند که البته این بازیکن جدا شد.

بعد از دبل قهرمانی سرخ پوشان این بار برانکو خواستار ماندن ترابی شد و باشگاه با وجود پیشنهادهای بسیار خوبی که این بازیکن داشت او را حفظ کرد.

ترابی با کالدرون بهترین روزهای خود را در پرسپولیس تجربه کرد و حتی بهتر از دوران برانکو ظاهر شد. سرمربی آرژانتینی دلیل درخشش این بازیکن را به خودش نسبت می داد و این مهاجم در نیم فصل نخست که  علیپور افت کرده بود در چند بازی یک تنه تیمش را با گل های دیدنی نجات داد.

این بازیکن ملی پوش با آمدن یحیی گل محمدی هم به درخشش خود در پرسپولیس ادامه داده و بهترین گلزن این تیم در فصل جاری بوده است.

ترابی در تابستان پیشنهادهای برای جدایی خواهد داشت اما از باشگاه پرسپولیس هم خبر می رسد که یحیی گل محمدی مانند برانکو و کالدرون علاقه زیادی به ترابی دارد و اصرار به ماندن این بازیکن دارد.

باید دید که در روزهای نقل و انتقالات آیا پرسپولیس می تواند این چهره تاثیر گذارش را حفظ کند یا نه.

منبع: شفقنا

خبرهای داغ دیگر:

پیشنهاد نجومی به علیپور

سه بازیکن استقلال در آستانه تمدید قرارداد

ژاوی: دوست دارم در بارسلونا با این دو چهره کار کنم

خط قرمز زیدان روی نام ۸ بازیکن

 

نظر شما