شناسهٔ خبر: 41965795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس می رود؟ زمان احتمالی نقل و انتقالات در لیگ ایران خبر خوب برای استقلال : بازیکنان مصدوم آماده داربی می شوند پرسپولیس| از پنجره نقل و انتقالات تا پرونده برانکو و وضعیت بشار! پیام اوزیل در حمایت از مسلمانان

صاحب‌خبر -

شفقنا – مهاجم نیجریه ای پرسپولیس نتوانسته است که عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بعید به نظر می رسد که قراردادش تمدید شود.

به گزارش شفقنا ورزشی، اوساگونا در نیم فصل دوم برای تقویت خط حمله پرسپولیس راهی این تیم شد.

سرخ پوشان خریدهای ناامید کننده ای در خط حمله خود داشتند. آنها در ابتدای فصل جونیور براندائو را جذب کردند که حتی برای لیگ دسته ۴ ایران هم به درد نمی خورد چه برسد به اینکه بخواهد مشکلات خط حمله مدعی عنوان قهرمانی را حل کند.

پیش بینی می شد که پرسپولیس در نیم فصل دوم یک جایگزین خوب برای براندائو جذب کند اما دست به ولخرجی شد و دو مهاجم جدید به نام های استوکس و اوساگونا را جذب کردند که یکی از آنها بعد از چند دقیقه حضور متواری شد و دیگری هم به خاطر کرونا حساس ترین بازی ها را از دست داد و به تازگی به تهران برگشته است.

آیا اوساگونا می تواند مشکلات خط حمله پرسپولیس را حل کند؟ این بازیکن نسبت به دوران حضورش در ذوب آهن کاملا افت کرده است و خبری از آن مهاجم سرعتی و درگیرنده و گلزن نیست.

به نظر می رسد که حداقل دوران حضور این بازیکن در فوتبال ایران تمام شده است و نمی تواند در ادامه به پرسپولیس کمک کند.

در یک صورت احتمال ماندن اوساگونا در پرسپولیس زیاد است و آن اینکه پنجره های نقل و انتقالاتی بسته شود و در این صورت او می تواند مکمل خوبی برای علی علیپور باشد چرا که هر گاه او در ترکیب اصلی حضور داشت فرصت های بیشتری نصیب علیپور شد و او بهتر ظاهر شد.

اوساگونا قول داده است که غیبت خود در پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی جبران کند. اگر او در  این دو رقابت بدرخشد می تواند امیدوار به تمدید قراردادش باشد در غیر این صورت شانس کمی برای ماندن در سرخ پوشان دارد.

منبع: شفقنا

خبرهای داغ دیگر:

زمان احتمالی نقل و انتقالات در لیگ ایران

خبر خوب برای استقلال : بازیکنان مصدوم آماده داربی می شوند

پرسپولیس| از پنجره نقل و انتقالات تا پرونده برانکو و وضعیت بشار!

پیام اوزیل در حمایت از مسلمانان

نظر شما