شناسهٔ خبر: 41963638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیب نزولی ابتلا به کرونا در مازندران

۱۷۸ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های مازندران بستری و ۲۲۹ بیمار هم ترخیص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته، ۱۷۸ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۲۲۹ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شناسایی ۱۴۲ بیمار جدید کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه‌ه بستری و ۱۸۸ نفر نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه اکنون یکهزار و ۷۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۲۴۱ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

موسوی با اشاره به شیب کند کاهش ابتلا به کرونا چند روز گذشته در مازندران  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، مهمترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال ویروس را بهره گیری از ماسک و دستکش، شستن دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری عنوان کرد.

شناسایی ۳۶ بیمار جدید کرونایی در بابل

جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: با ترخیص ۴۱ بیمار با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۲۶۳ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: ۵۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری می‌باشند.

انتهای پیام/س

نظر شما