شناسهٔ خبر: 41963305 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۷ تهران توضیح داد

ماجرای بازپس‌گیری ملک ۲۰ هزار متری شهرداری تهران از آموزش و پرورش

صاحب‌خبر -

آموزش و پرورش / محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره ماجرای بازپس‌گیری ملک ۲۷ هزار متری شهرداری تهران از آموزش و پرورش، اظهار داشت: سند مالکیت این ملک که کانون ابوذر نام دارد، مربوط به شهرداری تهران است و در حال حاضر این سند به صورت تک‌برگی صادر شده است.

به گزارش رکنا، وی افزود: بنا داریم که در راستای کمبود سرانه فرهنگی و اجتماعی در جنوب تهران از کانون ابوذر به صورت کامل بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه بازپس‌گیری این منطقه طی تعامل با وزارت آموزش و پرورش تهران انجام گرفته است، گفت: بخشی از این کانون هم، سال‌ها شیرخوارگاه شهید ترکمانی بود که بیش از دو ماه است که این شیرخوارگاه توسط بهزیستی به مکان دیگری در منطقه ۱۵ انتقال یافته است.

4 مدرسه کودکان کار در منطقه 17

شهردار منطقه ۱۷ تهران بیان داشت: در حال حاضر ۴ مدرسه کودکان کار در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم که بخش اعظم این کانون را تبدیل به مدارس کودکان کار کنیم و اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز در این کانون صورت گیرد.

کلهری در پاسخ به این پرسش که آیا گرمخانه‌ای جدید در بخشی از این کانون راه‌اندازی خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر یک گرمخانه در منطقه ۱۷ وجود دارد و نیازی به گرمخانه جدید احساس نشده ولی اگر ضرورتی در این راستا باشند قطعاً اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

کانون ابوذر که در قالب مجموعه فرهنگی و ورزشی در خیابان ابوذر (فلاح) تهران قرار دارد سال‌ها از سوی چند دستگاه و وزارتخانه مورد بهره‌برداری قرار ‌گرفته است که البته برخی از بهره‌برداران دولتی این ملک از جمله وزارت آموزش و پرورش ادعای مالکیت بر آن را مطرح کرده‌ بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما