شناسهٔ خبر: 41963193 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

لحظه تزریق واکسن کرونا به دختر پوتین + فیلم

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که واکسن کرونا در روسیه ثبت شده و دختر وی نیز جزء کسانی است که این واکسن به وی تزریق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که واکسن کرونا در روسیه ثبت شده و دختر وی نیز جزء کسانی است که این واکسن به وی تزریق شده است.  یکی از دو دختر ولادمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه (به نام‌های ماریا و کاترینا) در آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا ساخت روسیه به نام اسپوتنیک 5 شرکت کرد که سه‌شنبه 11 اوت رسماً به عنوان نخستین واکسن کرونا در جهان از آن رونمایی شد.
 
 
ماریا ورونتسوا یکی از دختران پوتین است که پزشک کودکان است و 35 سال دارد و به نام ماریا فاسن نیز شناخته می‌شود.
 
 
<div id="video-display-embed-code_161406" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/54681/161406?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
دختر دوم پوتین که یک سال از ماریا کوچکتر است، کاترینا ورونتسوا نام داشته و در کار تجارت بوده و سال هاست که رقصنده «اکرو» نیز می‌باشد.
 
 
به احتمال زیاد دختر بزرگتر پوتین از نسخه آزمایشی واکسن کرونا استفاده کرده ‌است. او پزشک کودکان است و تجاربی در مورد واکسیناسیون دارد اما صرف نظر از این که کدام یک از دختران پوتین در این آزمایش بالینی شرکت کرده، خبرگزاری اینترفاکس به نقل از پوتین نوشته ‌است که دمای بدن دخترش بعد از واکسن اول، تنها یک درجه بالاتر رفته و به 38 رسید اما روز بعد به 37 درجه بازگشت. اولی پس از واکسن دوم، بار دیگر به 38 درجه رسید و بعد از افزایش بسیار زیاد حجم پادتن دربدن او، وضعیت به حالت عادی بازگشت./ تسنیم

نظر شما