شناسهٔ خبر: 41962736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

خبرنگاران دشتی تجلیل شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فرماندار دشتی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران رسالت مهمی در جامعه دارند و خبرنگاران هستند که رویدادها و اتفافات را به جامعه منعکس می کنند.

عبدالله نادری اضافه کرد: در شرایطی که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم می طلبد در این جنگ سخت رسانه ها اطلاع رسانی کنند و اگر  مردم اطلاعات درست و دقیقی کسب کنند به سمت رسانه های بیگانه نخواهند رفت.

وی ادامه داد: تلاش های صادقانه خبرنگاران در دشتی قابل تقدیر است و بسیاری از کمبودها و مشکلات شهرستان با اخبار و گزارش های خبرنگاران دشتی رفع کرده ایم.

نادری ادامه داد: باید قدردان خدمات دولت و نظام باشیم چرا که با وجود محدودیت ها و مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند شاهد خدمات رسانی مطلوب در بخش های مختلف به مردم هستیم.

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت های بودجه ای بهره برداری از طرح های عمرانی، کشاورزی و خدماتی در هفته دولت بیانگر خدمات خالصانه مسوولان به مردم است.

حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مطبوعات و رسانه جهت حمایت از خبرنگاران پرداخت

در پایان این نشست از طرف فرماندار شهرستان دشتی از خبرنگاران این شهرستانبا اهداء هدایا تجلیل به عمل آمد.

نظر شما