شناسهٔ خبر: 41962643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۶۵ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره )سیستان و بلوچستان گفت: ۶۵ هزار بسته معیشتی همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون توسط این ستاد بین نیازمندان استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره )سیستان و بلوچستان اظهارداشت:  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره )  از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری برخاسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: همچنین تاکنون بیشاز ۱۴۰بسته پروتینی نیز بین نیازمندان استان توزیع شده است.

او افزود: همچنین همزمان با عید سعید غدیرخم ۵۰ تن مرغ به همت گروههای جهادی در مساجد سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکلهای بهداشتی پخت و در قالب غذای گرم بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت‌ و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نظر شما