شناسهٔ خبر: 41959608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش سوزی ساختمان اداره امور مالیاتی آزادشهر تلفات جانی نداشت

گرگان - ایرنا - آتش سوزی امروز پنجشنبه در ساختمان امور مالیاتی شهرستان آزادشهر واقع در شرق استان گلستان با برجای گذاشتن خسارات مالی؛ تلفات جانی نداشت.

صاحب‌خبر -

مدیر کل امور مالیاتی گلستان در این ارتباط گفت: آتش سوزی در ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان آزادشهر از ابتدای صبح امروز آغاز و با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد اما همچنان در پی خاموشی کامل هستیم.

علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی احتمالات بر اتصال سیم برق و بروز آتش سوزی دلالت دارد که این موضوع نیاز به تایید کارشناسان پس از خاموشی کامل دارد.

وی گفت: هرچند تجهیزات اداره امور مالیاتی آزادشهر در آتش سوخت اما آسیبی به کارمندان یا ارباب رجوع نرسید ضمن اینکه اظهارنامه‌های مالیاتی بصورت الکترونیکی ثبت می‌شود و تمام اسناد در بانک اطلاعاتی پشتیبان گیری شده و نگرانی از این بابت هم وجود ندارد.

هزارجریبی ابراز کرد: هنوز زبانه‌های آتش در ساختمان اداره امور مالیاتی آزادشهر وجود دارد و امیدواریم طی ساعات آینده خاموشی کامل صورت گیرد.

فرماندار آزادشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت: آتش از ساعت ۶ صبح امروز در ساختمان امور دارایی شهرستان شعله ور شد که بدلیل کمبود امکانات از همان ساعت ابتدایی طی هماهنگی با شهرستان‌های همجوار بیش از ۶ دستگاه خودرو آتش نشامی به محل اعزام شد.

سیدرسول حسینی با بیان اینکه ساختمان‌های همجوار از نیروی انسانی و سکنه تخلیه شدند، اظهار کرد: با حضور گروههای اطفای حریق شهرهای گنبدکاووس، خان ببین، رامیان، علی آباد کتول و گرگان در مراحل پایانی خاموشی کامل آتش هستیم و پس از آن بررسی دقیق و دلیل بروز حادثه انجام خواهد شد.

فرماندار آزادشهر کمبود امکانات و تجهیزات مهار آتش در سطح شهرستان را دلیل اصلی گسترش آتش و عدم توانایی در خاموش کردن آن طی دقایق ابتدایی عنوان کرد.

وی پاسخی به خبرنگار ایرنا در خصوص علت این کمبود و اقدامات انجام شده برای رفع آن تاکنون نداد.

نظر شما