شناسهٔ خبر: 41956967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بازدید از ایرنا:

القاء ناامیدی به جامعه موجب پیامدهای منفی در روند توسعه می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: القاء فضای یاس و ناامیدی به جامعه موجب بروز پیامدهای منفی تری برای روند توسعه می شود.

صاحب‌خبر -

اسفندیار حسنی مقدم روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان افزود: توجه به این امر مهم و حساس رسالت خبرنگاران را دوچندان کرده چراکه باید در عین تشریح واقعیات، فضای جامعه را نیز به سمت امید آفرینی سوق دهند.

وی تصریح کرد: انعکاس درست نقاط ضعف و قوت هر بخش به شهروندان باعث افزایش اعتماد آنان به مدیران و نظام می شود بنابراین ایجاد فضای نشاط در جامعه اثرگذار است و موجب تزریق روحیه امیدآفرینی به مردم می شود.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب ایرنا در حوزه اطلاع رسانی امیدبخش ادامه داد:  در بسیاری از موارد اخبار منفی عنوان می شود ولی باید واقع بینانه کار کرد و با وجود کاستی ها و مشکلات اما خدمات بیش از چهار دهه نظام جمهوری اسلامی را نادیده نگیریم.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به برخی آمار و ارقام منتشر شده در خصوص شاخصه هایی همچون بیکاری و فلاکت استان و کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی در بسیاری از موارد جز ۲۰ اقتصاد برتر منطقه یا جهان است و بخش کشاورزی نیز تاثیر بزرگی بر معیشت و درآمد مردم دارد.

حسنی مقدم بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد غذای مردم ایران در کشور تامین می شود و مصرف سموم نسبت به تولیدات داخلی حدود ۵۰ درصد سایر کشورها است بنابراین غذای سالمتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی گفت: حجم تولیدات کشاورزی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی به ترتیب ۳۰ و ۱۲۴ میلیون تن بوده و در لرستان نیز از ۵۰۰ هزار تن به سه میلیون تن افزایش یافته است.

نظر شما