شناسهٔ خبر: 41956123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

تکمیل گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری پارس آباد با جدیت پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تکمیل گلخانه هزار و ۶۰۰ هکتاری در پارس آباد با جدیت پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جریان بازدید از گلخانه و شهرک صنعتی پارس آباد گفت: استقبال و میزبانی از سرمایه گذاران بزرگ کشور در توسعه و تکمیل این پروژه ضروری است.

او بیان کرد: سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومانی، تولید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن محصولات گلخانه‌ای و اشتغالزایی بیش از ۱۴ هزار نفری از جمله نتایج تکمیل این گلخانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم را برای تکمیل این طرح در استان فرآهم کنیم، افزود: اجرای زیرساخت‌های برق در دو بخش ایجاد پست ۶۳ کیلو واتی و اجرای خطوط انتقال برق به طول ۱۵ کیلومتر، گاز رسانی، تامین آب شرب و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان از جمله اقدامات زیرساختی در راستای تکمیل این گلخانه در حال انجام است.

عزیزی در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد نیز رفع موانع سرمایه گذاری را از جمله مهم‌ترین اقدامات در راستای توسعه صنعتی دانست.

او از تلاش برای رفع مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود: حل مشکلات آب ناحیه صنعتی و روشنایی معابر و آنتن دهی موبایل در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه هر کدام از مشکلات زیرساختی این شهرک با حضور مدیران کل و نمایندگان ادارات آن‌ها در شهرستان مورد بررسی واقع شده است، خواستار گره گشایی از مسائل برای سرعت بخشی به سرمایه گذاری‌ها شد.

عزیزی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه مربوطه، تا هفته آتی مشکل آب و روشنایی معابر این ناحیه حل می‌شود.
بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی در خصوص تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بانکی از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید در جهت حل آن‌ها اقدام شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما