شناسهٔ خبر: 41955066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی مدارس تویسرکان برای شروع سال تحصیلی جدید

رئیس آموزش وپرورش تویسرکان گفت: مدارس از ۱۵ شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد اسدبیگی، رئیس آموزش وپرورش تویسرکان، با بیان اینکه آموزش وپرورش همچون سایر نهاد‌ها تابع ستاد مبارزه است، گفت: تا این لحظه تصمیم بر آن است که افتتاح مدارس از ۱۵ شهریورباشد، به طورقطع پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده و رعایت خواهد شد.

او ادامه داد: به طور مثال حضور یک سوم یا دوسوم از دانش‌آموزان و یا حضور همه دانش آموزان در بعضی روستا‌هایی که تعداد دانش آموزان خیلی کم است با توجه به شرایط پیش‌آمده انجام خواهد شد.

رئیس آموزش وپرورش تویسرکان با اشاره به آمادگی معلمان برای برگزاری کلاس‌های حضوری یا غیرحضوری، گفت: در رابطه با آموزش غیرحضوری برنامه شاد چند ماهی است که تست و کیفیت آن تائید شده است و هم‌اکنون این برنامه رابط بین ما و مدیران مدارس است.

اسدبیگی به همین منظور افزود: ازلحاظ آنتن‌دهی اینترنت تمام نقاط شهرستان ۴ G و ۳ G است و تنها دریکی از روستا‌ها ۲ G بود که آن‌هم برای برنامه شاد مشکلی ایجاد نمی‌کند.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برای سهولت در پرداخت شهریه و کمک به والدین پرداخت به‌ صورت اقساط خواهد بود و همچنین لباس فرم مدارس همان لباس سال گذشته است به استثنای پایه اول که ورودی و هفتم و دهم که تغییر پایه است.

رئیس آموزش وپرورش تویسرکان با اشاره به انجام و روند فعالیت‌های آموزش وپرورش گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بهشتی که ماه گذشته کلنگ‌زنی شده شروع به کارکرده است، همچنین در رابطه با سرویس مدارس مقدمات کار انجام‌شده و برای مزایده به تاکسیرانی اعلام شده است که نتیجه و طریقه ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

نظر شما