شناسهٔ خبر: 41954821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم رفع موانع بازگشت ارز حاصل از صادرات در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازگشت ارز حاصل از صادرات محصولات مختلف استان ضروری است و موانع بازگشت ارز حاصل از صادرات باید برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در دومین جلسه ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان‌غربی، با تاکید بر ضرورت بازگشت ارز حاصل از صادرات انواع محصولات تولیدی استان، اظهار داشت: برای تحقق این امر موانع موجود باید برداشته شود تا صادرکنندگان بتوانند ارز حاصل از صادرات را به راحتی به داخل کشور برگردانند.

وی با اشاره به عمده مشکلات پیش رو در این زمینه، تصریح کرد: متاسفانه برخی دلایل و موانع موجب شده تا بخش قابل توجهی از ارز حاصل از صادرات به کشور برنگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی یکی از اهداف و وظایف شورای ساماندهی مبادلات مرزی را رفع موانع صادرات تجار عنوان کرد و یادآور شد: تحقق اشتغال پایدار و رونق تولید بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی چون شورای ساماندهی مبادلات مرزی برای رونق اقتصادی است.

صادقی با بیان اینکه دولت در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است، اعلام کرد: برای این منظور در تلاش برای رفع موانع پیش رو هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما