شناسهٔ خبر: 41953990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات‌ها هستند نه ایران و چین!

رئیس جمهوری آمریکا که مورد انتقاد شدید دموکرات‌ها به ویژه رقبای انتخاباتی خود قرار دارد، گفت: بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات‌ها و نه ایران، چین و رسیه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ عصر چهارشنبه در نشست خبری روزانه خود که به اصطلاح درباره شیوع کرونا در آمریکا برگزار می‌شود اما به نوعی به نشست تبلیغات انتخاباتی وی تبدیل شده است، این مطلب را در واکنش به گزارش‌های اخیر جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت کشورهای خارجی در انتخابات مطرح کرد.

رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که دموکرات‌ها آمریکایی‌ها را به خاطر مسایل سیاسی رها کرده‌اند، ادامه داد: چاک شومر (رهبر اقلیت دموکرات در سنا) و نانسی پلوسی(رئیس مجلس نمایندگان) پول آمریکایی‌ها را برنامه جناح چپ تندرو به گروگان گرفته‌اند.

ترامپ بار دیگر از رای‌گیری پستی انتقاد کرد و آن را موجب تقلب و مفقود شدن آرا دانست و اضافه کرد: به ویرجینیا نگاه کنید که ۵۰۰ هزار برگه آزمایشی به صورت تصادفی برای مردم فرستادند که برخی از آنها مرده بودند و تعدادی هم برای سگ‌ و گربه‌ها ارسال شده بود.

وی ادامه داد: من در ویرجینیا و نیوجرسی بودم، آنها تعداد زیادی رای‌دهنده متقلب داشتند که خطرناک است. حال این انتخابات برای سراسر کشور است. هنگامی که ما صدها میلیون رای دهنده داریم، آنها ۳.۵ میلیارد دلار بودجه برای انتخابات پستی سراسر کشور نیاز دارند.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: وقتی درباره روسیه، روسیه، روسیه و چین و ایران صحبت می‌کنید، این اقدام به بزرگترین تقلب در تاریخ انتخابات آمریکا تبدیل خواهد شد.

ترامپ تصریح کرد: بزرگترین مشکل با دموکرات‌ها است نه چین، روسیه و ایران. بزرگترین مشکل خود دموکرات‌ها هستند و حالا ۳.۵ میلیارد دلار می‌خواهند. طبیعی است که ما با این بودجه موافقت نخواهیم کرد.

وی در این سخنان بایدن و اوباما را مورد انتقاد قرار داد و از چین به خاطر ویروس کرونا ابراز ناراحتی کرد.

نظر شما