شناسهٔ خبر: 41953828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فراز و فرودهای اخیر به شورا و شهرداری کاشان لطماتی وارد کرد

گروه استان‌ها - شهردار کاشان ضمن تاکید بر لزوم برطرف سازی به سرعت مسائل گفت: فراز و فرودهای اخیر به شورا و شهرداری کاشان لطماتی وارد کرده است.

صاحب‌خبر -

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن قدردانی از زحمات شورای شهر کاشان در سه سال اخیر اظهار داشت: شورای شهر به عنوان پارلمان شهری به عنوان یک مدیریت مشارکتی شناخته می‌شود و این نهاد مقدس برای اثرگذاری در توسعه شهر لازم است تا نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه این موضوع به نحوه ورود به مسائل شهری بستگی دارد، افزود: لازم است تا شورای شهر نسبت به مسائل به درستی تشخیص دهد و تصمیمات درستی را اتخاذ کند و به عنوان یک هماهنگ‌کننده میان ارکان مدیریت شهری با هم افزایی از منابع محدود بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

شهردار کاشان ضمن تاکید بر وحدت، انسجام و درک درست از شرایط ابراز داشت: لازم است تا در صورت تحقق این مهم بهترین شرایط خدمت‌رسانی را داشته باشیم در حالی که متاسفانه فراز و فرودهای این دوره لطماتی را به شورا و شهرداری کاشان ایجاد کرده است و باید تلاش کرد مسائل به سرعت برطرف شود.

وی ضمن تاکید بر حفظ بیت المال در کاشان گفت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی با محدودیت‌هایی رو به رو هستیم باید تلاش کرد با خرد جمعی آنچه که به صلاح مردم است رقم بزنیم و در این رابطه نیز مجموعه مدیریت شهری با همکاری با شورای شهر تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه در شهرداری سعی شده است تابع سیاست‌های تدوین شده شورای شهر باشد، تصریح کرد: رویه شهرداری مبتنی بر تقویت حقوق عمومی و حفظ بیت المال بوده و علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت‌ها سعی شده است در این رابطه از این مهم کوتاه نیاییم و با تشکیل کمیته‌های تخصصی مختلف در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اصطلاح «توسعه» در چند دهه گذشته میراثی جز نابودی کاشان را به ارمغان نیاورده است، افزود: آنچه که امروز نام توسعه را بر روی آن گذاشتیم باعث شده است تا هزینه سنگینی را برای ما به دنبال داشته است و ما را نیز از بسیاری ارزش‌ها دور کرده است.

شهردار کاشان ضمن تاکید بر بازآفرینی شهری در کاشان تاکید کرد: هدف از اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهر به عنوان پروژه‌های محرک توسعه بازگرداندن رونق و نظام و تعاملات اجتماعی به بافت‌های قدیمی شهر است که محرک توسعه‌ای در بافت های قدیمی و ساختار کهن شهر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/801/ش

نظر شما