شناسهٔ خبر: 41953022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت‌الله محمدی‌عراقی:

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند

کرمانشاه- نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در عزاداری های ماه محرم تلاش می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود محمدی عراقی در گردهمایی متولیان عاشورایی با اشاره به سابقه تاریخی شرایط مشابه پیش آمده ناشی از ویروس کرونا گفت: در موارد مشابه تاریخی توسل ویژه مردم به اهل بیت (علیهم السلام) راهگشا بوده و قطعاًً امروز نیز این مساله راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره تاکید دین مبین اسلام به اهمیت حفظ جان انسان‌ها و سلامت جامعه افزود: در هیچ مکتبی اینقدر بر حفظ جان انسان‌ها تاکید نشده و برای آن اهمیت قائل نشده‌اند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت عزداری‌های ماه محرم و صفر در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و زنده ماندن این انقلاب، به لزوم برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت: در کشور ایران سوابق زیادی از همراهی مردم در بسیج‌های عمومی ثبت شده است و در قضیه عزاداری ماه محرم نیز باید یک احساس مسئولیت همگانی به‌وجود بیاید و مردم و مسئولین در کنار هم ماه محرم تاریخی رقم بزنند.

وی ادامه داد: دشمنان این انقلاب از روز اول شیوع این ویروس منحوس به دنبال به‌وجود آوردن جریان‌های دوگانه و متضاد بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تا امروز موفق نشده‌اند و قطعاً در ایجاد دوگانه عزاداری سلامت نیز شکست خواهند خورد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم تصریح کرد: به گفته وزیر محترم بهداشت در ماه رمضان و شب‌های قدر تجربه موفقی از برگزاری هیأت داشتیم و ان اشاءلله با بهره گیری از این تجربیات و محور قرار گرفتن سازمان تبلیغات اسلامی هم مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد و هم جان و سلامت مردم حفظ می‌شود.

وی در پایان از مسئولین اجرایی استان خواست نسبت به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک مورد نیاز اقدام کرده و با کمترین قیمت ممکن در اختیار هیأت قرار بدهند.

نظر شما