شناسهٔ خبر: 41952966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 12 آگوست 2020

شهروز حدادیان

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

صاحب‌خبر -

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 12 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ مارتین اودگارد به رئال مادرید بازگشت

مارتین اودگارد، هافبک 21 ساله و نروژی باشگاه رئال مادرید که فصل گذشته به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی می کرد، به لوس بلانکوس باز خواهد گشت.

رسمی؛ بلیز ماتویدی از یوونتوس جدا شد

بلیز ماتویدی، هافبک 33 ساله فرانسوی پس از سه فصل، از یوونتوس جدا شد. مقصد بعدی ماتویدی، اینتر میامی آمریکا خواهد بود و وی چند روز پیش در پاریس، در تست پزشکی اینتر میامی شرکت کرد.

رسمی؛ دنی پارخو به ویارئال پیوست

دنی پارخو، کاپیتان والنسیا که با پیتر لیم مالک این باشگاه به مشکل خورده بود، والنسیا را ترک کرد و به ویارئال پیوست.

رسمی؛ فرانسیس کوکلین به ویارئال پیوست

انتقال فرانسیس کوکلین، هافبک 29 ساله والنسیا به ویارئال، شکل رسمی به خود گرفت. 

رسمی؛ محمد سالیسو به ساوتهمپتون پیوست

محمد سالیسو مدافع 21 ساله باشگاه رئال وایادولید پس از سپری کردن یک فصل موفق در ترکیب تیم اصلی باشگاه، راهی ساوتهمپتون شد.

رسمی؛ بیلی کومتیو اولین قرارداد حرفه ای اش را با لیورپول امضا کرد

بیلی کومتیو مدافع میانی و فرانسوی باشگاه لیورپول که نقش اساسی در قلب خط دفاعی تیم زیر 18 ساله ها در فصل گذشته ایفا کرد، اولین قرارداد حرفه ای اش را با لیورپول امضا کرد.

رسمی؛ لوکا والدشمیت به بنفیکا پیوست

لوکا والدشمیت، مهاجم 24 ساله فرایبورگ و تیم ملی آلمان، فرایبورگ را به مقصد بنفیکا ترک می کند.

رسمی؛ جیمی شاکلتون قراردادش را با لیدز یونایتد تمدید کرد

جیمی شاکلتون قراردادی جدید و چهار ساله با لیدز یونایتد امضا کرد.

احتمال معاوضه جنگیز اوندر و آرکادیوش میلیک

به نقل از آنجلو مانجیانته، آرکادیوش میلیک به پایان راه خود در ناپولی رسیده است و این تیم را ترک می کند. احتمال معاوضه جنگیز اوندر از آاس رم با آرکادیوش میلیک وجود دارد.

احتمال معاوضه آمادو دیاوارا و لوکاس توریرا

به نقل از گاتزتا، لوکاس توریرا و آمادو دیاوارا ممکن است با یکدیگر معاوضه شوند. آاس رم و آرسنال در آستانه توافق بر سر معاوضه آمادو دیاوارا و لوکاس توریرا هستند.

والنسیا علاقه مند به جذب پپه رینا

پپه رینا دروازه بان میلان که در پایان ماه آگوست 38 ساله می شود، احتمالاً یکی از خروجی های این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. به نقل از آنتونیو ویتیلو، پپه رینا از روسونری جدا می شود. والنسیا باشگاهی است که به جذب این دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا ابراز علاقه کرده و این موضوع تایید شده است.

کروتونه علاقه مند به جذب لوسیان آگوم و سباستیانو اسپوزیتو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کروتونه می خواهد لوسیان آگوم، هافبک فرانسوی و سباستیانو اسپوزیتو، مهاجم ایتالیایی را از اینتر قرض بگیرد.

اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب مارک دیمیتروویچ

به نقل از گل، مارک دیمیتروویچ، دروازه بان 28 ساله و صربستانی باشگاه ایبار مورد توجه سران باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

پل پوگبا خواهان تمدید قرارداد با منچستریونایتد

به نقل از اسکای، پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و قرارداد شامل بند تمدید خودکار یک ساله است. پل پوگبا از حضور در منچستریونایتد خوشحال است و انتظار دارد تا پس از پایان رقابت های لیگ اروپا، سران این باشگاه مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی آغاز کنند.

منچسترسیتی علاقه مند به جذب تیاگو آلکانتارا

به نقل از بیلد، تیاگو آلکانتارا، هافبک 29 ساله و اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه های انگلیسی قرار گرفته است. منچسترسیتی نیز به رقابت برای جذب تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ اضافه شده است و پپ گواردیولا، سرمربی این تیم هنوز هم به سبک بازی این هافبک اسپانیایی علاقمند است.

واتفورد برای اسماعیل سار 40 میلیون پوند می خواهد

به نقل از اسکای، واتفورد در پی سقوط به چمپیونشیپ آماده فروش اسماعیل سار بود و اکنون برای این بازیکن بالغ از 40 میلیون پوند می خواهد. به نقل از اسکای، این مبلغ ممکن است موجب عقب نشینی کریستال پالاس برای جذب سار شود.

اینتر شانس زیادی برای جذب ساندرو تونالی دارد

به نقل از گاتزتا دلا اسپورت،  اینتر مقصد احتمالی ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا خواهد بود. اینتر می خواهد پس از پایان کارش در رقابت های لیگ اروپا، اقدام قاطعی برای جذب ساندرو تونالی انجام دهد. 

اینتر، کریس اسمالینگ را مدنظر دارد

به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، میلان اشکرینیار مدتی است که بازیکن مهمی برای آنتونیو کونته محسوب نمی شود و در صورت از راه رسیدن پیشنهاد تیم های انگلیسی که به این مدافع علاقه مند هستند، اینتر به بررسی آنها خواهد پرداخت. در صورت جدایی اشکرینیار، اینتر مذاکرات با منچستریونایتد برای جذب کریس اسمالینگ را آغاز می کند.

یوونتوس با الکساندر لاکازت مذاکره کرد

یوونتوس در تلاش است خط حمله خود را تقویت کند. گونزالو هیگواین 32 ساله جایی در برنامه های آندره آ پیرلو ندارد و از این رو یوونتوس می خواهد مهاجم نوک جدیدی را به ترکیبش اضافه کند. به نقل از لا استامپا، یوونتوس برای جذب الکساندر لاکازت، مهاجم 29 ساله فرانسوی آرسنال جدی است و در همین راستا مذاکرات اولیه با آرسنال و ایجنت بازیکن را آغاز کرده است.

رئال مادرید در پی تمدید قرارداد سرخیو راموس

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و هنوز قرارداد کاپیتان تیم تمدید نشده است. این یعنی راموس از زمستان 2021 می تواند با سایر باشگاه ها مذاکره کند، اما هر دو طرف می دانند که توافق به زودی حاصل خواهد شد. به نقل از AS، بعد از شکست رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، مدیران باشگاه از مواضع خود کوتاه آمده اند و قصد دارند به جای پیشنهاد یک ساله، قرارداد راموس 34 ساله را تا دو سال دیگر تمدید کنند.

یوونتوس در پی جذب رابین گوزنس

الکس ساندرو، مدافع چپ 29 ساله برزیلی در فصول اخیر حضورش در یوونتوس، عملکردی چندان راضی کننده نداشته و بیانکونری فرضیه فروش او را بررسی می کند. به نقل از لااستامپا، چلسی به جذب الکس ساندرو علاقه مند است و یوونتوس در صورت دریافت پیشنهادی 40 میلیون یورویی، الکس ساندرو را به فروش می رساند. بیانکونری برای جانشینی الکس ساندرو، جذب رابین گوزنس، فولبک چپ آتالانتا را هدف قرار داده است.

تیمو باکایوکو گزینه جدی حضور در میلان

به نقل از میلان نیوز، تیمو باکایوکو شدیدا خواستار بازگشت به میلان است و در این راه حاضر است از دستمزد خود به مقدار زیادی چشم پوشی کند. در حال حاضر مذاکرات در بالاترین حد جریان دارد. تناقض های زیادی در مورد مبلغ انتقال تیمو باکایوکو به میلان وجود دارد. جانلوکا دی مارتزیو باور دارد پیشنهاد میلان به چلسی، 3 میلیون یورو برای انتقال قرضی و 35 میلیون یورو برای دائمی کردن قرارداد است اما آنتونیو ویتیلو که خبرنگار نزدیک به میلان محسوب می شود، خواسته چلسی برای فروش هافبک فرانسوی را 22-23 میلیون یورو می داند.

وست هم پیشنهاد چلسی برای جذب دکلان رایس را رد کرده است

وست هم قصد دارد تا حد امکان دکلان رایس را حفظ کند، مگر اینکه پیشنهادی دریافت کند که قابل رد کردن نباشد. به نقل از اسکای، چلسی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای جذب دکلان رایس تقدیم وست هم کرده است که این پیشنهاد رد شده است.

ناپولی و چلسی برای جذب سرخیو رگیلون می جنگند

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، رئال مادرید مخالفتی با فروش سرخیو رگیلون، مدافع چپ 23 ساله اسپانیایی ندارد. ناپولی برای جذب سرخیو رگیلون باید با چلسی رقابت کند.

یوونتوس قصد فروش لئوناردو بونوچی را ندارد

به نقل از رومئو آگرستی، آندره آ پیرلو خواهان حفظ لئوناردو بونوچی در ترکیب یوونتوس است و تمایلی به قرار دادن نام این مدافع 33 ساله در لیست فروش باشگاه ندارد.

نظر شما