شناسهٔ خبر: 41952939 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جدید ترین موتور سه چرخ دنیا را بشناسید

یاماهاTricity ۳۰۰ یک موتور سیکلت سه چرخه است که با امکانات ویژه خود از سرعت بالایی برخوردار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

یاماها Tricity ۳۰۰ یک موتور سیکلت  سه چرخه است که از یک موتور سیلند تشکیل شده است و از  خنک کننده مایع و یورو ۴ استفاده می‌ کند. این موتور سیکلت ۲۹۲ سی سی تک سیلندر و ۲۷.۶ اسب بخار قدرت در ۷، ۲۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور در ۵۷۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

اخبار اقتصادی- این موتور سیکلت امکانات زیادی از جمله گیربکس CVT اتوماتیک با درایو نهایی کمربند، دیسک‌های دوتایی ۲۶۷ میلی متر با کالیپر‌های پیستونی تک پیست نیسان، دیسک ۲۶۷ میلی متر در عقب با کالیپر تک پیستون، ABS و سیستم ترمز ترکیبی، کنترل کشش، چنگال‌هایی با ۱۰۰ میلی متر سفر، شوک عقب دوتایی با سفر ۸۴ میلی متر، قلاب کیف، خط ال سی دی، روشنایی LED، شروع بدون کلید، پایه ایستاده و ترمز دستی دارد.

چرخ‌های جلو این موتور مانند Trishi ۱۲۵ از طراحی Ackerman استفاده می‌کنند که در هنگام حرکت می توان به حالت خم در آمد، اما برخلاف موتورسیکلت های دیگر Yamaha بر چابکی با Tretic تأکید کرده است.

موتورسیکلت

هر چرخ جلو به چنگال مخصوص خود متصل می‌شود و یک پایه آن دارای سیستم تعلیق و سایر پایه است. در انگلستان مشخصه اصلی این است که چرخ‌های جلو از یکدیگر ۴۷۰ میلی متر فاصله دارند.

از مزایای چرخ جلو اضافی می‌توان به ترمز بهبود یافته، کشش در گوشه‌ها و همچنین قابلیت کنترل چاله‌ها اشاره کرد. حتی در حالت قائم در چراغ‌ها قفل خواهد شد، بنابراین نیازی به قرار دادن پایتان نیست؛ در هنگام فعال شدن دریچه گاز از کار می‌افتد.

موتورسیکلت

سیستم ترمز متحد به شما امکان می‌دهد نیروی ترمز متعادل را در جلو و عقب با استفاده از ورودی هر دو اهرم اعمال کنید و به جلوگیری از قفل شدن چرخ‌ها کمک می‌کند. اعمال تنها ترمز جلو فقط دیسک‌های جلو را فعال می‌کند و عقب هر سه را فعال می‌کند.

فضای زیر ذخیره سازی برای دو کلاه ایمنی کامل کافی است و شامل روشنایی LED نیز می‌شود، بعلاوه یک کابین سوراخ با یک سوکت ۱۲ ولت برای شارژ تلفن شما وجود دارد. چرخ‌های جلوی ۹ اینچی ۱۴ اینچی لاستیک‌های Bridgestone Battlax SC ۱۲۰/۷۰ و عقب آن ۱۴۰/۷۰ است.

موتورسیکلت

لوازم جانبی شامل صفحه نمایش ورزشی دودی، صفحه نمایش بلند، جعبه بالای ۳۹ لیتری، دستگیره گرم، محافظ نگهدارنده، صندلی آلومینیومی، صندلی راحتی، صدا خفه کن ورزشی و صندلی پشتی میلیاردی است.

 

نظر شما