شناسهٔ خبر: 41951370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توزیع ۸۰۰۰ حلقه لاستیک در گیلان

رقیه قدیمی

رئیس سازمان صمت گیلان از توزیع بیش از ۸۰۰۰ حلقه لاستیک در چهار ماهه نخست در گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور؛ عباس تابش و استاندار و سایر اعضاء کارگروه در محل استانداری گیلان تشکیل شد، گفت: با توجه به گستردگی حمل و نقل و ترانزیت تجاری و مرزی بودن استان تاکنون به مقدار ۸ هزار ۱۷۸ لاستیک در گیلان توزیع شده است.

 وی افزود: در چهارماه نخست امسال ۲۸۱مورد بازرسی و گشت مشترک در خصوص گروه کالایی با اولویت و به ویژه توزیع و تولید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در گیلان انجام شده است که منجر به تشکیل ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۹۵۲ میلیون ریال شده است.

دلق پوش تصریح کرد: گیلان قطب تولید مرغ کشور است و نیازمند تخصیص نهاده‌های دامی بیشتر است که معاون وزیر در این خصوص بذل عنایت را برای رفع نیاز مرغداران استان جهت تولید بیشتر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ها و خدمات در سطح استان، برخی فشارها برای اقشار مردم وارد کرده است که متأثر از متغیرهای کلان اقتصادی و تحریم های ظالمانه و تغییرات نرخ ارز است و همواره بازار را تحت الشعاع خود قرار داده است و  البته در برخی موارد با تمهیدات کارگروه تنظیم بازار این فشار اندکی قابل کاهش است.  

دلق پوش اظهار کرد: امکانات سازمان صمت  گیلان برای افزایش نظارت و بازرسی در حوزه بازار با وجود ۱۱۰ هزار واحد صنفی و۳هزار واحد صنعتی، بسیار اندک است و درخواست های این سازمان به رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده کشور تسلیم شده است هرچه از لحاظ لجستیک این سازمان به خوبی پشتیبانی گردد، خدمات معاونت نظارت و بازرسی این سازمان به مراتب مطلوب تر از گذشته می شود و شمول نظارت آن بر بازار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما