شناسهٔ خبر: 41950173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در چهار ماهه نخست امسال؛

۱۵۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان گیلان تشکیل شد

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به انجام ۲۸۱ مورد بازرسی از اصناف استان، گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش ۹۵۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به افزایش قیمت‌ها و فشار به اقشار آسیب پذیر جامعه در استان، اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت‌ها در سطح بازار متأثر از متغیرهای کلان اقتصادی حریم‌های ظالمانه و تغییرات نرخ ارز است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار تلاش کرده تا بخشی از این فشارها را کاهش دهد، افزود: در همین راستا نظارت و بازرسی از اصناف در سطح استان گیلان تشدید شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار واحد صنفی و سه هزار واحد صنعتی در استان فعال هستند، گفت: نیازمند تقویت و ارتقای امکانات لجستیکی این سازمان در راستای افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها هستیم که این موضوع به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه شده است.

وی در ادامه به انجام ۲۸۱ مورد بازرسی از اصناف و بازار استان گیلان در چهار ماه نخست امسال اشاره و تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۱۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۹۵۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

دلق پوش به گستردگی حوزه حمل و نقل و ترانزیت تجاری و مرزی بودن استان گیلان اشاره و بیان کرد: تاکنون هشت هزار و ۱۷۸ حلقه لاستیک در استان گیلان توزیع شده است.

نظر شما