شناسهٔ خبر: 41949247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سند مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی قرچک به نام دولت صادر شد

تهران- ایرنا- فرماندار قرچک گفت: سند مجموعه ورزشی کارگری شهید ملاآقایی پس از سال‌ها به نام دولت صادر و از دست‌درازی افراد سودجو به این مجموعه جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -

بهمن خطیبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین مجموعه ورزشی شهید ملاآقایی در سال ۱۳۶۸ به مجموعه کارگری واگذار و از سال ۱۳۷۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: این مجموعه ۴ هکتاری شامل زمین چمن فوتبال استاندارد، استخر، سالن کشتی و سالن فوتسال است که به عنوان یک مجموعه ورزشی کامل در اختیار جامعه کارگری و آحاد جوانان قرار دارد.

فرماندار قرچک ادامه داد: این مجموعه طی سال‌های گذشته با تعارضات اسنادی و املاکی مواجه بود که ممکن بود برخی از افراد از این مشکلات، سوء استفاده کنند ولی با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سند این مجموعه به نام دولت صادر شد.

خطیبی گفت: با صدور سند مالکیت قطعی این مجموعه ورزشی به نام دولت، از این پس امکانات موجود به طور کامل در اختیار مردم و به ویژه جامعه کارگری قرار دارد.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: قرچک از ۴۵ هزار نفر بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی برخوردار است که این امر، شهرستان را به عنوان یکی از مناطق کارگری استان تهران معرفی کرده است.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی شهرستان موظفند تا نسبت به شفافیت اسنادی املاک تحت اختیار خود اقدام کنند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما