شناسهٔ خبر: 41946078 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

راسل کرو، گیشه سینماهای انگلیس را تسخیر کرد

ایرنا نوشت: فیلم مهیج و روانشناسانه «نامتعادل» با بازی راسل کرو، ستاره سرشناس هالیوود، این هفته نیز جایگاه خود را در صدر فروش سینماهای انگلیس حفظ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورایتی، فیلم نامتعادل (Unhinged) که ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ۹۹) در سینماهای انگلیس اکران شد، این هفته با ۱۵۴ هزار دلار فروش در صدر پرفروش‌ترین‌های گیشه این کشور باقی ماند. فیلم جدید راسل کرو در حالی جایگاه خود را در صدر این فهرست حفظ کرده که این هفته با وجود افزایش تعداد سانس‌های نمایش از ۲۴۳ به ۲۷۰ سانس، ۳۴ درصد کمتر از هفته گذشته فروش کرد.

این فیلم که به موضوع خشم در جامعه غرب می‌پردازد، روایتگر داستان زنی‌ است که عجله هنگام رانندگی، کار دستش می‌دهد. این زن با بوق‌های ممتد، راننده خودروی جلویی که از قضا تعادل روحی ندارد را عصبی می‌کند و طولی نمی‌کشد که خود و خانواده‌اش هدف رفتار انتقام‌جویانه این راننده قرار می‌گیرند.

در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ها، انیمیشن به پیش دیزنی قرار دارد که این هفته با افتی ۲۱ درصدی نسبت به هفته گذشته، از ۲۴۵ سانس تنها ۶۱ هزار دلار فروش کرد.

 انیمیشن استرالیایی صد در صد گرگ نیز با افزایش ۲۸ درصدی درآمد نسبت به هفته گذشته در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفت و از ۲۵۹ سانس ۴۲ هزار و ۵۰۰ دلار فروش کرد.

به جز کمدی ترشی آمریکایی (An American Pickle) که با ۳۶ هزار و ۳۰۰ دلار فروش در جایگاه چهارم قرار گرفت و فیلم ترسناک شب زنده داری (The Vigil) که با ۲۱ هزار دلار فروش از جایگاه پنجم به رتبه نهم سقوط کرد، باقی پرفروش‌ها فیلم‌های قدیمی چون قسمت پنجم جنگ ستارگان، بزرگترین شومن، پارک ژوراسیک و ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه بودند که در دوره شیوع کرونا، در نبود فیلم‌های جدید، دوباره اکران شدند.

۵۷۵۷

نظر شما