شناسهٔ خبر: 41942818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول روابط بین الملل فدراسیون دو و میدانی:

عضویت در کمیسیون پایدار دو و میدانی بدون حمایت مبینی امکان پذیر نبود

آقایی مسئول روابط بین الملل فدراسیون دو و میدانی درباره حضورش در کمیسیون پایدار کنفدراسیون آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

شیرین آقایی مسئول روابط بین الملل فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عضویتش در کمیسیون پایدار کنفدراسیون دو و میدانی  آسیا اظهار کرد: این کمیسیون یکی از کمیته‌های مهم آسیا است و زیر نظر دهلان رئیس کنفدراسیون آسیا فعالیت می‌کند و طالب الصفار (رئیس فدراسیون عراق) ریاست این کمیسیون را برعهده دارد.  

او درباره اینکه چه حسی بابت حضور در کمیسیون پایدار دارد، گفت: این اولین بار است که  یکی از اعضای روابط بین الملل فدراسیون دو و میدانی به کمیسیون پایدار آسیا راه می‌یابد و مبینی سرپرست فدراسیون همه این امکانات و شرایط را فراهم کرد. بدون حمایت مبینی دست یابی به چنین سمتی امکان پذیر نبود. به هر حال عضویت من در کمیسیون پایدار نقطه عطفی برای فدراسیون دو و میدانی است.  

او بیان کرد: اعضای کمیسیون پایدار از طریق انتخابات برگزیده نمی‌شوند بلکه آن‌ها منصوب می‌شوند. علاوه بر این اعضای این کمیسیون باید در جلسات حضور داشته باشند و ایده پردازی کنند.

آقایی درباره برنامه اش برای کمیسیون پایدار گفت: ما در گذشته برنامه ارائه داده بودیم و  درخواست کردیم که مسابقات جوانان آسیا در سال ۲۰۲۱ برگزار شود چرا که با تاخیر این مسابقات، سن ورزشکاران بالا می‌رود و رکورد آنها از دست می رود. البته پیشنهادات دیگری هم داریم.

او در پایان گفت:  تمام تلاش خود را می‌کنم که به دو و میدانی ایران و آسیا کمک کنم. امیدوارم من به عنوان نماینده دو و میدانی ایران در آسیا بتوانم ارتباط با کل دنیا را گسترش بدهم.  

بیشتر بخوانید

انتها پیام/ 

نظر شما