شناسهٔ خبر: 41941900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خبرنگاران فعال در شهرستان قرچک تجلیل شدند

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار و عید غدیر از ۲۵ خبرنگار شهرستان قرچک تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با تبریک ایام دهه ولایت امامت و ولایت و تبریک روز خبرنگار بیان داشت: امسال با توجه به  شرایط کرونا در کشور و شهرستان امکان برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پرتلاش که رسالت اطلاع رسانی در شهرستان را به عهده دارند نداشتیم اما همیشه قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

برزگر افزود: امسال از ۲۵ خبرنگار شامل خبرنگاران نشریات محلی ۲ نفر، پایگاه خبری ۳ نفر،خبرنگاران روزنامه سراسری ۱۱ نفر،خبرگزاری ها ۴ نفر و کانال های خبری فعال ۵ نفر تقدیر شد.

وی گفت: امیدواریم امسال با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خبرنگاران بتوانیم به بعد آموزشی این امر هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک همچنین بیان داشت: البته در کنار این بزرگداشت  هفته گذشته در قالب هیاتی متشکل از فرماندار شهرستان ، معاونت سیاسی اجتماعی ،بخشدار مرکزی و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۴ دفاتر  نشریه مستقر در شهرستان قرچک به صورت حضوری هم دیدار داشتیم و این ارتباطات قطعا به تعامل بیشتر و بهتر رسانه ها با مدیران اجرایی سطح شهرستان خواهد انجامید.

گفتنی است شهرستان قرچک در بین شهرستان های استان تهران دارای قدیمی ترین نشریات و فعالان رسانه ای است که توانسته در بین اصحاب رسانه دارای موقعیتی ویژه باشد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما