شناسهٔ خبر: 41941735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دشمنان اسلام از فرهنگ شهادت و شهادت طلبی بیشترین وحشت را دارند

امام جمعه میامی گفت: دشمنان اسلام بیشترین وحشت را از فرهنگ شهادت و شهادت طلبی دارند و به دنبال حذف فرهنگ شهادت طلبی و جهاد از جامعه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم و دیدار با خانواده شهید "جواد نوروزی" در شهرستان میامی افزود: تکریم خانواده شهدا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اجرای طرح سه شنبه های تکریم قابل تجلیل است.

وی اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا به پاس ایثار و فداکاری افرادی است که از جان و مال خود برای اسلام گذشته اند و برای دفاع از انقلاب جانفشانی کرده اند. 

امام جمعه میامی با تأکید براینکه وصیت نامه شهدا را در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم  نصب العین قرار دهیم ادامه داد: مراقب باشیم که در برابر شهدا قرار نگیریم و حرکت در مسیر شهدا را در اولویت برنامه خود قرار دهیم.

وی دست آورد، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تجلیل از خانواده شهدا کمترین کار برای قدردانی از مجاهدت این بزرگواران است.

صفایی پور برنامه ها و اقدامات برای تشویق جوانان و نوجوانان در ادامه دادن مسیر شهداء را قابل تقدیر دانست  و بیان کرد: ما هر چه داریم از شهداست و مدیون خون شهدا هستیم. 

امام جمعه میامی بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده است که شهدا در روز قیامت گواهان اعمال ما هستند و همه بویژه مسئولان باید توجه داشته باشیم که آنان جان خود را فدا کردند و ما چه اقدامی کردیم.

در این مراسم که جمعی از مسوولان حضور داشتند از خانواده شهید جواد نوروزی تجلیل شد.

نظر شما