شناسهٔ خبر: 41941662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

اتحادیه جهان تا یک ماه آینده اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان را انجام خواهد داد.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحادیه جهانی تا یک ماه آینده اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان را انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سید جلال عسگری ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل عنوان کرد: مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل به نحو احسن برگزار شد و و عبدالرضا اقبال با کسب اکثریت آرا توانست ریاست کشتی استان را به عهده بگیرد و امیدواریم تلاش‌های ریاست جدید هیئت در طول چهار سال باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشتی استان شود.

وی در خصوص حمایت‌های فدراسیون کشتی از هیئت کشتی اردبیل بیان کرد: فدراسیون در بحث آموزش مربیان و داوران کلاس‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد و با ریاست جدید هیئت کشتی استان همکاری‌های لازم را خواهیم داشت و شرایط میزبانی مسابقات کشتی بین المللی در اردبیل را فراهم خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کشتی در رابطه آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات عنوان کرد: در حال حاضر بخاطر شیوع بیماری کرونا هیچ تمرینی برگزار نمی‌شود و اتحادیه جهانی تا یک ماه آینده اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان در سال جاری انجام خواهد داد.

عسگری ادامه داد: تا دهم آبانماه اکثر مسابقات قاره‌ای و اروپایی تمامی مسابقاتی که اتحادیه برنامه ریزی کرده بود کنسل شده و منتظر هستیم تا یک ماه آینده اگر مجوز برگزاری مسابقات جهانی را صادر کنند قطعاً برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی های لازم توسط فدراسیون کشتی ایران انجام خواهد شد.

نظر شما