شناسهٔ خبر: 41941370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس اداره توسعه ایمنی راهداری‌ استان قزوین:

جاده اک-تاکستان ایمن سازی شد

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری‌ و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: مسیر اک- تاکستان با نصب علایم ایمنی و هشداردهنده ایمن‌سازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ امیر علی‌پور، رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری‌ و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات ایمن سازی این مسیر مهم که به علت سرعت بالای خودروهای سواری نیازمند آرام سازی ترافیکی بود با تصویب شورای ترافیک شهرستان تاکستان در مدتی کوتاه انجام شد.
علی پور بیان کرد: اجرای خط کشی طولی ممتد و منقطع به طول ۲۴کیلومتر، تهیه و نصب فونداسیون، پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، تهیه و نصب ۱۵۰عدد استوانه ایمنی جهت جداسازی لاین رفت و برگشت در محدوده پل موجود، تهیه و نصب ۲ردیف سرعتکاه، تهیه و نصب ۳۲۰عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی و اجرای شیار لرزاننده به طول ۱۴کیلومتر شیار طولی و چهار نقطه شیار عرضی از جمله اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی این راه بوده است.
به گفته او برای اصلاح و ایمن‌سازی این مسیر در مجموع ۲۲۰میلیون تومان از محل اعتبارات ایمن سازی هزینه شد.
رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: پس از تصویب ایمن‌سازی این مسیر هشت کیلومتری در شورای ترافیک، عملیات اجرایی از هشتم مردادماه آغاز و ظرف ۱۴روز پایان یافت.

48

برچسب‌ها:

نظر شما