شناسهٔ خبر: 41940625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هافبک آتالانتا: اگر فاتح لیگ قهرمانان شویم به هواداران‌مان پیتزا خواهم داد

هافبک هلندی تیم فوتبال آتالانتا می‌گوید اگر این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، او به بیش از هزار هوادار این تیم در شهر برگامو پیتزا خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال آتالانتا در حالی از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه) در بازی تک‌حذفی از مرحله چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوز واقع در شهر لیسبون به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌رود که در مرحله قبل والنسیا را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 8 بر 4 از پیش‌رو برداشت.

مارتن دِرون در آستانه بازی با پاری‌سن‌ژرمن گفت: همانطور که پیش از این گفته بودم، اگر ما فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم، به بیش از هزار هوادار آتالانتا پیتزا خواهم داد. اگر هم در این بازی شکست بخوریم، سعی خواهیم کرد سال آینده به این هدف‌مان برسیم. باید بیینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

هافبک هلندی آتالانتا همچنین در خصوص برگزاری بازی‌ها به صورت تک‌حذفی اظهار داشت: 90 دقیقه بازی کردن مقابل چنین تیم قدرتمندی آسانتر از بازی مقابل آنها به صورت رفت و برگشتی است. نمی‌توانیم ناراحت باشیم، حتی باوجود اینکه کار دشواری مقابل پاری‌سن‌ژرمن داریم. ما تمام توان خود را به کار خواهیم بست و همان موقع هم که این قرعه به نام‌مان افتاد، با خودم گفتم که بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد.

دِرون 29 ساله تصریح کرد: پس از پایان دور رفت از بازی‌های مرحله گروهی فکرش را هم نمی‌کردیم بتوانیم تا این مرحله پیشروی کنیم. ما می‌خواستیم دو بازی پایانی‌مان را در مرحله گروهی ببریم و حداقل راهی لیگ اروپا شویم، اما اوضاع برای ما عالی پیش رفت و حالا اینجا هستیم. استراحتی هم که پس از پایان مسابقات سری A داشتیم، برای ما خوب بود چون بازی‌های زیادی را انجام دادیم که آسان نبود.

انتهای پیام/

نظر شما