شناسهٔ خبر: 41940286 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۲ مرداد ۱۳۹۹؛

روز آرام در بازار ارز

تهران- ایرنا- بازار ارز امروز (چهارشنبه) آرامش نسبی را شاهد بود و بهای دلار و یورو نوسان قابل توجهی از خود نشان ندادند. بر این اساس نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی با قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان انجام شد.

صاحب‌خبر -

در ادامه افزایش قیمت ارز طی دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) ارزهای عمده بازار شاهد افزایش اندک در بهای خود بودند.

به گزارش ایرنا، بهای خرید و فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی بدون افزایشی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد و با بهای ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان نیز خریداری شد.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز امروز افزایش  ۱۷۰ تومانی را نسبت به بهای روز گذشته ثبت کردند. به این ترتیب فروش یورو امروز در این صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان برای فروش و عدد ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد.

 ارزیابی بازار غیر رسمی ارز اما گویای آن است که نرخ خرید و فروش دلار در این بازار همچنان تمایلی برای افزایش قیمت ندارد و در حالی که در پایان روز گذشته دلار با قیمت حدود ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شد، امروز خرید و فروش دلار از حدود بهای ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شد و در حال حاضر در محدوده ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری قبل (۲۱ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۷۳۸ تومان و برای فروش دلار نیز رقم ۲۱ هزار و ۳۸۷ تومان ثبت شده است.

از سوی دیگر در سامانه نیما طی در روز معاملاتی گذشته (۲۱ مرداد) فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۲ هزار و ۱۸۹ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نیز با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۷۸۶ تومان ثبت شد.

نظر شما