شناسهٔ خبر: 41939934 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک سیستم حقوق و دستمزد چگونه در حسابداری شرکت شما تغییر ایجاد می‌کند؟

هزینه نیروی کار و حقوق و دستمزد کارمندان تاثیر مستقیمی بر سود واحدهای تجاری دارد. این هزینه در میان کسب وکارهای مختلف متفاوت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،بنابراعلام فینتو، معمولا بخش مهمی از سود واحد تجاری به حقوق و دستمزد کارمندان اختصاص می‌یابد که در صورت بروز اشکال باعث می‌شود خسارات جبران ناپذیری وارد شود.

مدیران واحدهای تجاری عموما برای جلوگیری از خسارات ناشی از اشتباه در محاسبه حقوق و دستمزد ترجیح می‌دهند تا از سیستم های حقوق و دستمزد استفاده کنند.

سیستم حقوق و دستمزد چیست؟

به مجموعه‌ای از اجزای به هم پیوسته که در داخل یک سازمان، داده‌های مربوط به سهم نیروی کار را در تولید محصولات یا ارائه خدمات به صورت اطلاعات حقوق و دستمزد تبدیل نماید، سیستم حقوق و دستمزد می‌گویند.

حقوق و دستمزد یک مسئولیت مالی مهم برای تجارت شما است که نیاز به پرداخت دقیق به کارمندان و رعایت مقررات و قوانین مربوطه دارد.

کارفرمایان بایستی درست‌ترین شیوه و مناسب‌ترین سیستم حقوق و دستمزد را برای محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، مالیات، بیمه و غیره را متناسب با کسب و کار خود پیدا کنید.

مسئول حقوق و دستمزد در هر شرکتی وظایفی از قبیل ارائه گزارش محاسبات حقوق به اداره اقتصاد و دارایی، پرداخت حقوق و انجام امور مربوط به کسورات متعلقه، محاسبه و صدور سند اضافه کار-ماموریت و ... را بر عهده دارد.

یک سیستم حقوق و دستمزد کارآمد علاوه بر کمک به مسئول حقوق و دستمزد می‌تواند فشار و استرس را از مدیران دور کند.

به طور مثال آگاهی نداشتن از پیچ و خم های مالیات، تمام شدن مهلت پرداخت آن یا محاسبه اشتباه مالیات حقوق کارکنان می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگینی شود.

برای جلوگیری از این مسائل، هر کسب و کار کوچک، متوسط ​​و بزرگی بایستی از یک سیستم حقوق و دستمزد مناسب استفاده کند.

در تهیه سیستم حقوق و دستمزد به چه چیزی باید توجه کرد؟

حقوق و دستمزد امری است که باید به‌طور دقیق و منظم انجام شود، این امر باعث می‌شود تا سرمایه گذاری شرکت‌ها در سیستمی که این فرایندها را خودکار انجام می‌دهد، معقول باشد.

از سوی دیگر نرم افزار حقوق و دستمزد، خطاها را کاهش داده و موجب صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود. سیستم های حقوق و دستمزد آنلاین با کاربری بسیار کاربردی و آسان، به شرکت ها کمک می‌کند تا در همه جا فرآیندهای حقوق و دستمزد را کنترل کنند و دیگر استرسی در این باره نداشته باشند.

علاوه بر این دو خصوصیت مهم، برای انتخاب یک نرم افزار حقوق و دستمزد باید مواردی از قبیل هزینه، سازگاری سیستم با شرکت شما، امنیت، جلوگیری از اشتباه، پشتیبانی و غیره را در نظر بگیرید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد کدام است؟

همانطور که گفتم، تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه روش و چه سیستم حقوق و دستمزدی را انتخاب کنید، نیاز به دانستن ویژگی‌های مناسب مورد نیاز برای تجارت شما دارد. اگر کمی جستجو کنید متوجه خواهید شد که نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو با تمامی سیستم های موجود متفاوت می‌باشد.

این نرم افزار از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که علاوه بر مواردی که ذکر شد، نرم افزار حقوق و دستمزد ابری فینتو دارای ویژگی‌هایی از مانند کاربری آسان، تعرفه پایین، پشتیبانی قوی، امنیت بالا، بدون نیاز به نصب و بروز رسانی خودکار می‌باشد که فینتو را با سایر نرم افزار های موجود کاملا متمایز کرده است.

امنیت در سیستم های ابری بسیار حائز اهمیت است و فینتو برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن‌ها کرده و با بهره‌گیری از بسترهای مناسب و به‌کارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ می‌کند.

اغلب نرم افزار های داخل بازار پیچیدگی زیادی دارند و یک مدیر برای استفاده از آن به چالش کشیده می‌شود؛ اما فینتو با رابط کاربری قوی و دوستانه تجربه‌ای جدید را به شما خواهد داد.

کار کردن با نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو بسیار راحت و بدون هیچ‌گونه دردسری انجام می‌شود تا تمامی افراد بدون کمتربن علم و دانشی از حسابداری بتوانند از این نرم افزار بهره ببرند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو که این ایام با شیوع ویروس کرونا بیشتر مورد توجه شرکت‌ها برای انتخاب نرم افزار قرار گرفت این است که شما از هر مکان و در هر زمان و با هر وسیله‌ای می‌توانید امور خود را انجام دهید و مانند سیستم های قدیمی نیازی به حضور فیزیکی در محل کار نخواهید داشت.

یک ماه مهلت تست رایگان

فینتو به تمامی کاربران خود برای آنکه قبل از خرید نرم افزار بتوانند ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهند، ۳۰ روز مهلت تست قرار داده است.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به وب سایت فینتو علاوه بر مشاهده سیستم های دیگر و امکانات آنها، در وب سایت ثبت نام کرده و یک ماه به صورت رایگان از نرم افزار حقوق و دستمزد استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما