شناسهٔ خبر: 41936502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مداح:

دوسوم بیمارستان‌های ارتش به بیماران کرونایی خدمات‌رسانی می‌کنند

هادی رضایی

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز ۶ هزار بستری در حوزه کرونا داشتیم که در مجموع ۱۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی سی یو را به این حوزه اختصاص دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲ سوم از ۳۸ بیمارستان درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: در شهرهای اهواز، رشت و خرم آباد صد درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده است و در تهران بیمارستان هاجر نیز به طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز ۶ هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع ۱۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی سی یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

امیر مداح با بیان اینکه ۱۴ هزار عدد تخت نقاهتگاهی در پادگان‌ها و شهرهای بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد ۶ هزار بیمار بستری ۱۰ درصد مرگ و میر داشتیم.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموعه نیروهای ۴ گانه ارتش ۲۰ نفر تلفات کرونایی داشتیم که از این تعداد ۴ نفر شهید مدافع سلامت هستند که دو پزشک و دو پرستار شهید شدند.

نظر شما