شناسهٔ خبر: 41936447 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

چهل‌سالگی سرو/ جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا تأکید کرد؛

لزوم اهتمام ویژه به ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با تأکید بر ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس گفت: باید تمامی مسئولان در این امر مهم با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی پای کار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در حاشیه برگزاری جلسه‌ای پیرامون اقدامات انجام شده به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ما باغیرت ایرانی، با دستان خالی اما پرتوان و با اراده در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه تعرض دشمن به یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادند.

وی ادامه داد: ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس از توصیه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای است، از این رو این امر باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و ارزش‌های آن دوران را تا می‌توانیم ترویج دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: تمامی مسئولان باید برای ماندگارسازی ارزش‌های دوران دفاع مقدس برابر وظایف و دستورالعمل‌های ارائه شده و همچنین با تمام توان پای کار باشند.

سردار شرفی در ادامه تأکید کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از آن نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری داشته است؛ بنابراین فرصت مغتنمی برای ناجا است که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، رشادت‌های آن دوران را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما