شناسهٔ خبر: 41934450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برترین استان‌های پویش «آماده باش» در ۱۰ روز اول معرفی شدند

ساناز سلیمان آبادی

با گذشت دهه نخست پویش «آماده باش» فدراسیون ورزش‌های همگانی، عملکرد هیئت های استانی را توسط نرم افزار هوشمند مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدارسیون ورزش‌های همگانی،‌  استان های مرکزی، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بیشترین میزان تولید محتوا در پویش «آماده باش» را به خود اختصاص دادند. پویش آماده باش فدراسیون ورزش های همگانی که دهمین روز خود را پشت سر گذاشته است، موفق به اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه توسط هیئت های استانی، انجمن های و کمیته های تحت پوشش فدراسیون شد.

نتایج اعلام شده از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ مرداد مورد بررسی قرار گرفته و بررسی آیتم ها مبتنی بر ارزیابی کمی و کیفی، توسط نرم افزار هوشمند صورت پذیرفته است و عامل انسانی هیچ گونه مداخله ای در این ارزیابی ندارد.

نتایج بررسی عملکرد دهه آغازین پویش به شرح زیر است:

در بخش بیشترین میزان انتشار محتوا:

استان مرکزی ۹ برابر بیشتر از سایر استان ها، نسبت به تولید محتوا اقدام کرده است، پس از استان مرکزی به ترتیب استان قزوین با ۶ برابر، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۵.۵ برابر، استان کرمانشاه با ۵ برابر، استان همدان ۱.۵ برابر و استان آذربایجان غربی ۱.۵ برابر پیشگام بوده اند.

بهترین عملکرد از نظر مخاطب:‌

استان تهران ۱۰ برابر، سمنان ۶ برابر، استان مازندران ۴.۵ برابر، استان کهگیلویه و بویر احمد ۳.۵ برابر، یزد ۲.۵ برابر، خراسان رضوی ۲ برابر، استان کرمان ۲ برابر، چهارمحال و بختیاری ۱.۵ برابر و استان ایلام ۱.۵ برابر، از نظر مخاطب عملکرد بهتری نسبت به سایر استانها داشته اند.

بیشترین میزان جذب مخاطب:

کهگیلویه و بویراحمد ۵.۵ برابر، کرمانشاه ۲.۵برابر، تهران ۲ برابر، خراسان رضوی ۲ برابر، قزوین ۱.۵ برابر، موفق به افزایش مخاطبان جامعه ورزش همگانی در استان خود شدند.

بیشترین همراهی مردمی:‌

انجمن پیلاتس ۲ برابر بیشتر نسبت به سایر انجمن های تحت پوشش فدراسیون موفق به جلب مشارکت و همراهی مردمی شده است.

حرفه ای ترین محتوای تولید شده در فضای مجازی:

استان گیلان در این آیتم در رتبه نخست قرار می گیرد و استان های فارس، خراسان رضوی و تهران به ترتیب پس از آن قرار می گیرند.

بیشترین صفحات مجازی:‌

در این بخش استان تهران در رتبه نخست، استان مازندران در رتبه دوم و فارس در رتبه سوم قرار دارند، سایر استان هایی چون بوشهر، همدان و هرمزگان در رتبه چهارم، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، لرستان، مرکزی در رتبه پنجم، استان های یزد گیلان، خراسان جنوبی، کرمان در رتبه ششم و استان های قم، البرز و چهار محال و بختیاری در رتبه هفتم قرار دارند.

بیشترین محتوای تولید شده مردمی:‌

تولید کاربرساخته، نقش تعیین کننده در شکل گیری، مفهوم شهروند خبرنگار داشته و در این بین شهروندان ورزشکار استان های خراسان شمالی و تهران بیشترین میزان تولید کاربرساخته ورزشی را در بین سایر استان ها به خود اختصاص داده اند.  

محبوب ترین ها میان شهر خود:

 انجمن پیلاتس تهران، انجمن پرواز کایت، کمیته تندرستی و زنان و مادران مازندران و هیئت ورزشهای همگانی یزد بیشترین میزان محبوبیت را در شهر خود دارند.

استان پیشرو در جذب مشارکت، ارگان ها و نهاد و هماهنگی بین بخشی:‌

هیئت ورزشهای همگانی استان خراسان جنوبی در جلب مشارکت سایر ارگان ها و نهاد ها و همچنین همکاری بین بخشی در بین ارگان های درگیر حوزه ورزش همگانی پیشرو بوده است.

بهترین اطلاع رسانی:

در دهه آغازین پویش آماده باش، استان های مازندران، فارس، خراسان جنوبی و همدان در اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها پیشرو بوده اند.

نظر شما