شناسهٔ خبر: 41931366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی یزد: رزمندگان با فرهنگ ایثار دشمنان را شکست دادند

یزد- ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از جمله رسالت های مهم دینی و انقلابی ماست و رزمندگان اسلام با کمک از این ابزار فرهنگی در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نظام را شکست دادند و تمامی توطئه‌ها علیه انقلاب را هم خنثی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد سه‌شنبه شب در دیدار  با خانواده شهید سلمانیان از شهدای نیروی انتظامی افزود: پاسداری از اهداف و آرمان شهیدان انقلاب رسالتی فراگیر و نقش‌آفرین در تحقق اهداف نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور در منزل شهدای گرانقدر و خانواده‌های معزز و ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به جامعه ایثارگران از جمله برنامه‌های مهمی است که همواره توسط مسوولان نیروی انتظامی با همکاری دیگران صورت می‌گیرد .

شهید سلمانیان در سال ۸۵ در محور بم - کرمان به دست اشرار کوردل به فیض شهادت نایل آمد و بدن مطهرش در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد. 

فرمانده انتظامی یزد همچنین ۱۵ مردادماه جاری در دیدار با خانواده شهید سیدرضا صفویه از شهدای نیروی انتظامی که در سال ۶۶ بر اثر اصابت گلوله دشمن بعثی در شهرستان مرزی سردشت از توابع استان آذربایجان غربی به خیل شهدا پیوست، افزود: باید قدردان جامعه ایثارگران و خانواده مکرم شهیدان راه حق و فضیلت بود.

تاکنون نیروهای انتظامی استان یزد ۱۷۲ شهید، ۳۰۰ جانبار و ۲۳ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند .

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و  ۸۵۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است .

برچسب‌ها:

نظر شما