شناسهٔ خبر: 41931059 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عامل اصلی فراخوان‌ها و تیراندازی‌های مرگبار شادگان دستگیر شد

نجات مادر و فرزند کرمانشاهی از مرگ، خودکشی زن جوان در محمد شهر کرج، دستگیری سارق اینترنتی، شناسایی و دستگیری قاتل پس از ۹ سال، خودکشی سارق سابقه‌دار آبادانی در کلانتری، سقوط کوهنورد اهوازی و دستگیری عامل اصلی فراخوان‌ها و تیراندازی‌های مرگبار شادگان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مادر و فرزند توسط آتش نشانان کرمانشاهی از میان شعله‌های آتش نجات یافتند. مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: با اعلام حریق خودرو و منزل مسکونی و همچنین حبس شدن مادر و فرزند در میان شعله‌های آتش پرسنل عملیاتی از سه ایستگاه به محل اعزام که با تلاش آنان ضمن کنترل حریق دو نفر محبوس در میان دود و آتش به بیرون منتقل شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

غلامرضا رضایی گفت: حریق اولیه از گاز ال پی جی خودرو شروع شد و بعد از مشتعل شدن خودرو به منزل مسکونی سرایت کرد.

خودکشی زن جوان در محمد شهر کرج

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی محمدشهر اظهار کرد: خودکشی یک زن ۳۵ ساله در محمد شهر البرز اعلام شد و به گفته خانواده این دختر ایشان به دلیل افسردگی دست به خودکشی زده است.

محمد مهدی نژاد خاطرنشان کرد: جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شد.

دستگیری سارق اینترنتی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از کشف عامل جرم یک پرونده برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان شهرستان طبس خبر داد و گفت: متهم نوه شاکی از آب در آمد.

محمدپور اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان طبس مبنی بر اینکه مدتی است از حساب وی مبالغی توسط شخصی ناشناس برداشت شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا طبس مشخص شد مبالغ در قالب خرید شارژ به صورت اینترنتی از حساب شاکی برداشت شده است.

محمدپور تصریح کرد: با پیگیری کارشناسان پلیس متهم که دختر جوانی بود شناسایی شد و در ادامه پس از حضور پلیس فتا مشخص شد نوه شاکی بوده و به جرم خود اقرار کرد که از سال ۹۶ که مشخصات کارت پدربزرگ خود را در اختیار داشته از آن فقط برای خرید شارژ استفاده می‌کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه متهم نوه شاکی بوده، وی از شکایت خود صرف نظر و رضایت خود را اعلام داشته است و پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا ارجاع داده شده است.

شناسایی و دستگیری قاتل پس از ۹ سال

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم محل اختفای یک متهم به قتل پس از ۹ سال فرار از دست قانون شناسایی و وی دستگیر شد.

سید محمود میرفیضی افزود: متهم در سال ۱۳۹۰ به دلیل برخی اختلافات خانوادگی با خواهر خود از یک استان غربی به قم عزیمت کرده و او را پس از خوراندن چندین قرص به قتل رسانده و با رها کردن جسد در بیابان متواری شده بود.

وی اضافه کرد: سرانجام محل اختفای متهم در یکی از استان‌ها شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم پس از اخذ نیابت قضائی و عزیمت به استان مذکور قاتل فراری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: مجرم طی تحقیقات کارآگاهان صراحتاً به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان قم شد.

سارق سابقه دار آبادانی در کلانتری خودکشی کرد

در پی وقوع یک فقره خودکشی ناکام در یکی از کلانتری‌های آبادان، یک مقام ارشد انتظامی گفت: فردی سابقه دار به اتهام سرقت توسط مأموران پلیس آبادان دستگیر شده و به یکی از کلانتری‌ها منتقل شد که در زمان رفتن به سرویس بهداشتی اقدام به شکستن شیشه محوطه کلانتری کرده و با آن از ناحیه گردن اقدام به خودزنی به قصد خودکشی می‌کند.

وی ادامه داد: این فرد بلافاصله جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های آبادان انتقال یافت و حال عمومی وی بسیار وخیم گزارش شده است.

سقوط کوهنورد اهوازی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از انتقال جسد کوهنورد اهوازی از قله "کول جنو" اشترانکوه طی یک عملیاتی فنی سخت و طاقت فرسا که ۳۰ ساعت به طول انجامید، خبر داد.

صارم رضایی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر لرستان مبنی بر سقوط یک کوهنورد از قله "کول جنو" ازنا در ارتفاعات اشترانکوه این شهرستان جمعیت هلال احمر ازنا چهار تیم امداد و نجات کوهستان خود را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: کوهنورد که یک خانم ۳۱ ساله و اهل اهواز بود حین صعود به قله از روی تیغه‌های "کول جنو" سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

عامل اصلی فراخوان‌ها و تیراندازی‌های مرگبار شادگان دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در پی درگیری مسلحانه دو طایفه که منجر به فوت یک شهروند شد و به تبع آن انتشار فراخوان‌هایی از طریق فضای مجازی مبنی بر دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

سید محمد صالحی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شادگان با کار اطلاعاتی یک نفر عامل اصلی فراخوان‌، محرک و دعوت مردم به مسدود کردن جاده‌ها و تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل به مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه نیز شش نفر دیگر عامل انتشار فراخوان و محرکان شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

نظر شما