شناسهٔ خبر: 41930680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استوریج: می‌خواهم به لیگ برتر برگردم و جبران کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس از تلاش برای بازگشت به لیگ برتر و جبران اتفاقات اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، دانیل استوریج ، مهاجم پیشین لیورپول و چلسی می گوید که در لیگ برتر کارهای ناتمامی دارد و بازگشت به انگلیس بهترین حرکت برای حرفه او خواهد بود.

استوریج ۳۰ ساله از مارس بدون باشگاه بوده است و پس از پایان مدت ۴ ماه محرومیت از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به دلیل نقض قوانین شرط بندی قرارداد خود را با ترابزون اسپور ترکیه فسخ کرد.

این بازیکن با اعلام اینکه بازگشت به لیگ برتر به نفع وی خواهد بود گفت: من پیشنهادهای مختلفی از سراسر جهان دارم اما من یک بازیکن انگلیسی هستم و  همیشه دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم. من اعتقاد دارم چیزهای زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارم و می گویم این انتخاب اول من است. احساس می کنم کار ناتمام داشته‌ام بنابراین می خواهم به آنجا برگردم و جبران مافات کنم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من برای بازی در لیگ های دیگر نیز آماده هستم اما بازگشت به انگلیس می تواند گزینه بزرگی برای من باشد.

استوریج که با چلسی و لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان لیگ برتر شده معتقد است که تجربه‌اش با باشگاه های بزرگ باعث می شود برای فصل گزینه خوبی برای تیم‌های مختلف باشد.

او در پایان گفت: من یک بازیکن آزاد هستم و در بسیاری از باشگاه های برتر در سراسر جهان بازی کرده ام. من فقط آماده هستم تا به یک تیم موفق منتقل شوم و بخش بزرگی از برنامه های آنها باشم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما