شناسهٔ خبر: 41930610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قربانی:

سرخابی ها در جام حذفی با احتیاط بازی می‌کنند

ایرنا

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌تواند برای ۲ تیم حساس باشد و آنها با احتیاط وارد زمین خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پیروز قربانی اظهار داشت: استقلال در دیدار با سپاهان و در روزی که چند بازیکن ثابت خود را در اختیار نداشت توانست عملکرد خوبی را مقابل سپاهان به نمایش بگذارد و این تیم را ۲ بر صفر شکست داد تا به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

وی افزود: استقلال تاکتیک خاصی را برای دیدار با سپاهان انتخاب کرده بود و توانست به بهترین شکل ممکن از این تاکتیک استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

اتهام جنجالی پرسپولیس علیه استقلال +سند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در تمام پست‌ها عملکردی عالی داشت، بازیکنان خط دفاعی به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دادند، نفرات خط هافبک در دفاع و حمله عالی بودند و «مهدی قایدی» خط دفاعی حریف را آزار داد.

قربانی تصریح کرد: «فرهاد مجیدی» به دور از حاشیه و جنجال و بی توجه به انتقادات نادرستی که از او می‌شد توانست کارش را به درستی انجام دهد و نشان دهد کیفیت فنی بالایی دارد.

وی تاکید کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌تواند برای ۲ تیم حساس باشد و آنها با احتیاط وارد زمین شوند. در این جدال هر تیمی که بتواند از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد و کمتر اشتباه کند، برنده بازی است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با توجه به شرایطی که در هفته‌های اخیر دارد، نسبت به رقیب خود شانس بیشتری برای پیروزی دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

نظر شما