شناسهٔ خبر: 41930506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضیا آذری: تصمیم‌ فردی و سلیقه‌ای در انتخاب کمیته‌ها دخیل نبوده است/ تنیس نیازمند ساختارسازی است

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس گفت: تنیس نیازمند ساختارسازی است و برنامه‌های کلی ما هم مشخص است، پس به جای قضاوت ما را همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

فرزین ضیا آذری با بیان این مطالب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال حاضر تنیس نیازمند ساختارسازی است‌. با توجه به اینکه کمیته‌ها در گذشته بیشتر فردی بوده در حال حاضر تفکر و قصد ایجاد کمیته‌ها به معنای واقعی کلمه، کار تیمی است و افرادی که در هر کمیته منصوب می‌شوند با طرح و برنامه و بررسی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: قطعا تفکری پشت انتخاب‌هاست و اصلا تصمیم فردی و سلیقه‌ای نبوده و موارد بسیاری در این انتخابات دخیل بوده است به طور مثال اگر روسای هیئت‌ها در کمیته‌ها حضور دارند به دلیل پراکندگی جغرافیایی، توانایی و علاقه، تخصص، امکانات سخت افزاری استان‌ها و یا پتانسیل استان و ورزشکاران و یا طیف جامعه استان در نوع انتخاب‌ها تاثیرگذار است.

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس با اشاره به این مطلب که انتخاب افراد کمیته‌ها یکساله است، اظهار داشت: فعالیت تمامی کمیته‌ها یکساله است و دکتر عزیزی نوع عملکرد اعضا را مدنظر دارد و محقق شدن اهداف مد نظر در هر کمیته ملاک حضور در سال‌های آتی اعضاء خواهد بود. رئیس فدراسیون با این طرز تفکر به دنبال گسترش و بسط تنیس در سطح کل کشور است.

 وی با اشاره به نظرات مخالف برخی افراد به تلاش بر تصمیم گیری درست گفت: همیشه در مقابل هرگونه تغییرات و انتخابی هم نظرات مخالف وجود دارد و هم موافق و نکته مهم در این مورد دیدگاه کلی است که باید براساس ساختار و در نظر گرفتن همه موارد تصمیم گیری کرد به طور مثال در هر کمیته چندین مورد کلی وجود داشته که با در نظر گرفتن آن، فردی انتخاب شده که به ایده آل ما نزدیکتر بوده و در غیر این صورت هیچ فردی کامل نیست. هیچ فردی از قبل قضاوت نشده و در انتهای سال کمیته‌ها بر مبنای عملکرد و اهداف تدوینی قضاوت خواهند شد.

ضیا آذری خاطرنشان کرد: حال که اهداف کلان فدراسیون مشخص هست افرادی که عجولانه قضاوت می‌کنند باید به جای قضاوت همدلی و همراهی کنند تا در تمام ارکان تنیس فصل جدیدی طلوع کند و این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با  تفکر و بررسی همه ارکان جامعه تنیس و بدون در نظر گرفتن  پیش فرض‌های منفی و یا منافع و دیدگاه‌های فردی.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم شاهد پیشرفت ورزش و تنیس ایران باشیم و از همه زحمتکشان عرصه ورزش کشور در گذشته و حال تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما