شناسهٔ خبر: 41930451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان بامحسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاکید علی شائی بر اهمیت اثر گذاری ورزش بر کاهش آسیب های اجتماعی, غنی کردن اوقات فراغت جوانان و رشد استعدهای ورزشی

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛در سفر معاون بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان هلیلان کرمی معاون عمرانی استانداری ، فرماندار هلیلان ،علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، جمعی ازمدیران کل ادارات و مسئولین محلی شهرستان هلیلان حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در دیدار با منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور بر اهمیت اثر گذاری ورزش بر کاهش آسیب های اجتماعی, غنی کردن اوقات فراغت جوانان و رشد استعدهای ورزشی تاکید نمود.
در این راستا نیازمندی های ورزشی شهرستان تازه تاسیس هلیلان را مطرح که خوشبختانه با موافقت معاون بنیاد مستضعفان مبلغ 15 میلیاردریال جهت تکمیل زمین فوتبال کهره شهر توحید و 3 زمین چمن بصورت مشارکت در فاز اول تا پایان سال مورد تصویب قرار گرفت
.
منصوری گفت: اقدام محوری بنیاد علوی، توانمند سازی محرومین است که این موضوع نیز مورد تاکید رهبر انقلاب است؛ این کار از طریق اجرای الگوی جامع آبادانی پیشرفت در مناطق محروم صورت می‌گیرد.
بنیاد مستضعفان در چارچوب طرح توانمندسازی مناطق محروم توجه به زیرساخت ورزشی مناطق کم برخوردار کشور را در دستور کار قرار داده است. از آنجایی که در برخی مناطق محروم کشور امکانات ورزشی بسیار محدودی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وجود دارد و ساماندهی اوقات فراغت جوانان نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد لذا بنیاد مستضعفان در قالب تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در مناطق محروم را در دستور کار قرار داد. و در حال همکاری با این وزارتخانه است

نظر شما