شناسهٔ خبر: 41930150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سهرابیان: قایق‌ها هنوز بارگیری نشده‌اند/فعلا اردو نداریم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایق‌های خریداری شده وارد کشور شده‌اند اما هنوز کار بارگیری انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کمک ویژه کمیته ملی المپیک و اینکه آیا این پول به حساب شما واریز شده، اظهار داشت: فعلا خیر اما تا چند روز آینده حتما این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره اینکه چه زمانی قرار است قایق‌ها را تحویل بگیرید، عنوان کرد: قایق‌های خریداری شده وارد ایران شده اما هنوز بارگیری نشده‌اند. ما باید بعد از بارگیری قایق‌ها را از قشم خارج کنیم. کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و گمرک به ما قول همکاری داده‌اند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره شروع اردوهای ملی با توجه به اعلام زمان رویدادهای کسب سهمیه المپیک توکیو و تمرین چند قایقران در دریاچه آزادی، گفت: هنوز ستاد مبارزه با کرونا زمان شروع اردوها را اعلام نکرده است و ما هم اردویی نداریم. نازنین ملایی بورسیه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است و برای بهمن نصیری هم شرایط اسکان فراهم شده تا بتواند به دریاچه بیاید و بعد از تمرین محل را ترک کند. ما هنوز اردویی نداریم و هر ورزشکاری در تهران اسکان داشته باشد می‌تواند به دریاچه بیاید.

سهرابیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر نگرانی ورزشکاران از مسائل و مشکلات مالی، تصریح کرد: در جلسه کمیته فنی روئینگ و آبهای آرام در این خصوص صحبت شد. قرار است مربیان اسامی ورزشکارانی که موفق هستند و شانس کسب سهمیه دارند را اعلام کنند، کمیته فنی بررسی کند تا ما بتوانیم مبلغی را برای تردد آنها پرداخت کنیم. این کمک‌ها از همین ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما