شناسهٔ خبر: 41930085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خواستار واگذاری تیم فوتبال پیکان به هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان در دیدار و مذاکره اولیه با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، خواستار واگذاری تیم فوتبال پیکان به این استان شد.

صاحب‌خبر -

فریدون همتی شامگاه سه شنبه در این نشست افزود: پیشنهاد شده با مشارکت و سهامداری صنایع غرب بندرعباس این اقدام (واگذاری تیم پیکان به هرمزگان) عملیاتی شود.
 وی بیان داشت: در راستای تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه برای جوانان هرمزگانی، نیازمند تیمی قوی در این استان هستیم که می‌تواند اثر مثبت اجتماعی و اقتصادی فراوانی را به دنبال داشته باشد.

خط تولید قطعات خودرو در هرمزگان راه اندازی شود
استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم سرمایه گذاری در استان، پیشنهاد داد: خط تولید قطعات خودرو در هرمزگان راه اندازی شود.
همتی گفت: سرمایه گذاری در بخش راه اندازی خط تولید قطعات خودرو در هرمزگان باتوجه به موقعیت ویژه این استان می‌تواند گشایشی در حوزه اقتصادی ایجاد کند و علاوه بر تامین نیازهای استان‌های مجاور می‌تواند در کنار آن تولید قطعات صنایع دریایی را نیز عملیاتی کرد.

 خرید پنج ساله تولیدات قطعات خودرو را در هرمزگان تضمین می‌کنیم

 فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با استقبال از پیشنهاد استاندار هرمزگان گفت: در صورت سرمایه گذاری ساخت قطعات مورد نیاز در هرمزگان، این شرکت خرید پنج ساله تولیدات را تضمین می کند و آمادگی حمایت از سرمایه گذاران را دارد.             

نظر شما